Skravletråd desember

Det holdt liksom med den ene koppen, men den gjorde underverker ;)
Jeg klarer heller ikke mer enn kopp daglig i graviditeten. Før det drakk jeg sikkert 10 kopper. :p men fikk helt avsmak. Klarte ikke drikke før jeg var kanskje 20 uker på vei.

Sitter utenfor skolen og venter på snuppa nå. De har hatt forming, og da finner hun alltid bilen selv pga de er i forskjellige rom. Hva gjør dere?

Det er 10 desember og det REGNER... sukk satt å hørte på julemusikk. Men skipa det da regnet kom

Heiv i meg en kopp havregrøt her nå, på 5 min. Haha julestress, har heldigvis jobbet meg inn en del så jeg får en pause etterpå mellom.2 kunder :)
Er vel masse kunder nå i juletiden. Går det greit på jobb?:)

Sitter utenfor skolen og venter på snuppa nå. De har hatt forming, og da finner hun alltid bilen selv pga de er i forskjellige rom. Hva gjør dere?
Nettopp prøvd å spise litt så får se om jeg klarer å holde på maten :-). Tenkte å prøve å ta meg en varm dusj om litt:-)

Det er 10 desember og det REGNER... sukk satt å hørte på julemusikk. Men skipa det da regnet kom
Regnbyger her:-/. Ser dårlig ut med hvit jul. Gjorde det i fjor også men da begynte det å snø på julaften ide vi satte oss med middagsbordet:-)

Back
Topp