Jeg klarer heller ikke mer enn kopp daglig i graviditeten. Før det drakk jeg sikkert 10 kopper.Det holdt liksom med den ene koppen, men den gjorde underverker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer heller ikke mer enn kopp daglig i graviditeten. Før det drakk jeg sikkert 10 kopper.Det holdt liksom med den ene koppen, men den gjorde underverker![]()
Så bra! Ble det noen fine?nettop kommet hjem nå. det gikk fort. hadde time 12.hun var jo eksemplarisk<3
De blir gryterettSå bra.
Hva lager du til middag?
Sitter å spiser nå. Mat mat mat. Hela tiden kænns det somSitter utenfor skolen og venter på snuppa nå. De har hatt forming, og da finner hun alltid bilen selv pga de er i forskjellige rom. Hva gjør dere?
Sukk ja eg blir deprimeradDet er 10 desember og det REGNER... sukk satt å hørte på julemusikk. Men skipa det da regnet kom
Haha! Er en stor del av livet mitt og, skal jeg si deg.Sitter å spiser nå. Mat mat mat. Hela tiden kænns det som
Jo de de gjør du sikkerJeg tror ikke jeg klarer 3000![]()
Glæder meg till den tiden er øverHaha! Er en stor del av livet mitt og, skal jeg si deg.![]()
Skikkelig husmoremne du er blittPlutselig stod man på kjøkkenet å lagde focacciaå jeg som egentlig ikke er så glad i å bake
![]()
Det går fort2300 innlegg nådd
Bare 700 igjen
Så herligJa, er det. Spiste godt. 2 ostesmørbrød.![]()
Var så godt humør på vei til bhg. Så jeg gikk bare å smilte.![]()
Jeg kjenner meg selv nesten ikke igjenSkikkelig husmoremne du er blitt![]()
Hva prøver du på ?Joa, greit nok det. Men prøver ut forskjellige ting på båndene og det er ikke like lett og jeg gir opp. Haha![]()
Er vel masse kunder nå i juletiden. Går det greit på jobb?Heiv i meg en kopp havregrøt her nå, på 5 min. Haha julestress, har heldigvis jobbet meg inn en del så jeg får en pause etterpå mellom.2 kunder![]()
Nettopp prøvd å spise litt så får se om jeg klarer å holde på matenSitter utenfor skolen og venter på snuppa nå. De har hatt forming, og da finner hun alltid bilen selv pga de er i forskjellige rom. Hva gjør dere?
Regnbyger her:-/. Ser dårlig ut med hvit jul. Gjorde det i fjor også men da begynte det å snø på julaften ide vi satte oss med middagsbordetDet er 10 desember og det REGNER... sukk satt å hørte på julemusikk. Men skipa det da regnet kom
Jeg banker litt ekstra i bordet for degfryktelig godt, håper jeg ikke tabba meg ut meg å si det høyt![]()
Sove litt du og?Da er lille U i seng igjen, så da stikker jeg også snart.
Skal bare drikke litt mer av teen min først