Frokost, ja...Jeg vil ha godis;P og jeg burde kanskje vurdere å spise -... kanskje derfor jeg vil ha godiss XD
Kanskje jeg skal finne meg noe av det snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frokost, ja...Jeg vil ha godis;P og jeg burde kanskje vurdere å spise -... kanskje derfor jeg vil ha godiss XD
Har du søkt enda?Det er kun om det er fult på riksen i juni![]()
Noe må jeg jo ta meg til [emoji14] sitter på fellesrommet og venter liksom..Oi, så spennende, og du er her, det var ikke jeg på den tiden..
Får håpe hun får det og at det tar seg opp.
Snart baby nå![]()
Jeg tenkte å prøve detPrøvd å sove litt mens mini sover?
Så deilig da.Hallo alle sammentitter innom fra jobb, hvor jeg venter på at en permanent skal bli ferdig og jeg nyter min første kopp kaffe på vel 7 uker!
formen er absolutt på vei til å bli bedre altså. Og det føles fantastisk *bankerhardtibordet*
Håper du får sovet littLille U våknet kl 5, men da hev jeg opp mannen.
Jeg stod opp kl 07:30, og har fått 1,5 time etter det.
Så har totalt fått 5 timer som er normalt til å være meg.
Regner med at lille U vil sove igjen rundt kl 13 og da tar jeg en lur til.
Nå være opplagt til i kveld
Julebord med jobbenHva skal du I kveld?
Men jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal ha til frokost lol;P minte meg på at jeg må på apoteket i dag og europris før gubben skal bli henta;PFrokost, ja...
Kanskje jeg skal finne meg noe av det snart
Fikk plass, men de kan ikke garantere at det er ledig i juni pga stor pågangHar du søkt enda?
Å så deilig !Hallo alle sammentitter innom fra jobb, hvor jeg venter på at en permanent skal bli ferdig og jeg nyter min første kopp kaffe på vel 7 uker!
formen er absolutt på vei til å bli bedre altså. Og det føles fantastisk *bankerhardtibordet*
Ja blir en lang dag å vente siden jeg ikke skal der før 14.15Blir ufattelig spennende![]()
Deilig at det er borte hos degUff så Kjedeligt med hodepine. Heldigvis slapp eg det igår. Första kvellen på länge. Så Kjekt me julemarked![]()
Me ska på juletrefest kl 16:30
Ikke jeg heller, det eneste jeg kommer på er Daim og som du sa for litt siden, godis til frokost er kanskje ikke helt riktigMen jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal ha til frokost lol;P minte meg på at jeg må på apoteket i dag og europris før gubben skal bli henta;P
Ja, er det og hun har sånn slitsom hoste også.Håper hosten gir seg snart
Slitsomt for henne stakkars![]()
Du heier jo ikke på meg?!Duuuuuh
Trodde du heiet på meg jeg!
Lurer på om jeg skal smelle i sammen havregrøt, da vil jeg kanskje ikke gå rundt å være så sulten med en gang jeg stikker nesen ut av huset, som i dag tidlig.... lolIkke jeg heller, det eneste jeg kommer på er Daim og som du sa for litt siden, godis til frokost er kanskje ikke helt riktig
Er skikkelig stiv også. Så prøver å bevege nakke og skuldre.Stiv nakke er ikkje gott. Alltid Kjekt å pakka in gaver. Husarbeid er aldrig Kjekt
Tror det er en standard formulering.Fikk plass, men de kan ikke garantere at det er ledig i juni pga stor pågang![]()