MorgonGod morgen.
Vesla våkna av hosta 05.30 og hostet konstant til ca 06.30. Rolig start på dagen. Spiser frokost her hjemme.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MorgonGod morgen.
Vesla våkna av hosta 05.30 og hostet konstant til ca 06.30. Rolig start på dagen. Spiser frokost her hjemme.![]()
Haha! Godt det ikke bare er jeg.GodmorgonDe samma gjorde eg mannen hade tatt veck tlf fra min hand
![]()
Er ungen ikkje ute enda?? Er det framgång i det??Få ut denne ungen!!! [emoji14]
Nei. Har hænt meg og en hel delHaha! Godt det ikke bare er jeg.![]()
Jeg var bare en liten tur oppe og ammetDu da, hvorfor sover ikke du????
Det gjør det garantert!Ja tror det blir en hyggelig dag med fine minner![]()
Ja, det er det beste!Ja, det er jo det besteman må bare gjemme sånne tanker lang langt bak og se på hva man har og glede seg over at man er heldig
![]()
God morgen KenguGod morgen alle sammen![]()
God morgen.Hva er planene for dagen?
God morgen RonjaR, hvordan er hodet ditt i dag?Og puta er klissvåt![]()
Hvordan går det med det?Få ut denne ungen!!! [emoji14]
Masse lykke til med trekningenDen har vært i siktet hele måneden den.![]()
Ammer du ofte på natten? Her har vi drevet å trent på å utsette ammingen til nermere og nermere morgenJeg var bare en liten tur oppe og ammet
Da var du trøtt.Jeg sovna veldig akutt i går, med telefonen i hånd!
God morgen dere! Håper dere har sovet godt?
Nå skal jeg kjøre vesla til skolen, så er jeg klar for litt skravlings.![]()
Såkalt hurtigsvangeskap. Stikk motsatt av mitt [emoji14]Drømte i natt at jeg endte med å føde tvillingjenter idag som gubben ville skulle hente camilla og Elizabeth. Kunne ikke forstå hvorfor ungen (e) kom allerede nå siden jeg ikke var så langt på vei og de var fullbårne
.
Akkurat det drømte jeg og når jeg ventet mini. Tvillingjenter som var fullborne når jeg var halveis eller no.Drømte i natt at jeg endte med å føde tvillingjenter idag som gubben ville skulle hente camilla og Elizabeth. Kunne ikke forstå hvorfor ungen (e) kom allerede nå siden jeg ikke var så langt på vei og de var fullbårne
.
Nei, tror det blir til at de tar vannet. Så nå skal jeg over på tun B igjen..Er ungen ikkje ute enda?? Er det framgång i det??
Dårlig [emoji14]Hvordan går det med det?
Ja, desverre. Jeg er ikke klar for jobb. Sånn psykisk. Hjernen min er ikke klar. Ammetåke som bare juling ennå. Skjønner ikke hvordan dette skal gåFerdig med permisjon da?
Nei. Trives jo i jobb, men føler meg ikke klarVill du ikkje?