Ja.. Gubben er fantastisk og hjelper til masse. Men blir sliten selv. Han kan ta henne, men hun roer seg ikke helt om hun først gråter. Da er det kun mamma som funker.Skjønner detlitt avlastning hadde nok vært bra for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Gubben er fantastisk og hjelper til masse. Men blir sliten selv. Han kan ta henne, men hun roer seg ikke helt om hun først gråter. Da er det kun mamma som funker.Skjønner detlitt avlastning hadde nok vært bra for deg!
Aargh. Dustenaboer..Ja .......
Våkna hon igjen?Våkner med litt sutring, men håper det roer seg når vi legger oss![]()
Hvorfor det?Hallo eg gruar meg till imon![]()
Blitt mer enn jeg trodde jaDu er jo helt rå denne mnd
Aha så trist .Vi får ikke være meder bare bestemor og bestefar som skal
Hihih. Koden er rett og slett å være skravlesjukDu har funnit koden på skravle denna Mnd![]()
Vi krysser alt vi har for godt spillJepp, håper spillerne er det også![]()
Skall till gyn imon. Hatar sånt.Hvorfor det?![]()
Ja jo, jeg synes det er koslig å være i Norge i julenAha så trist .
Ja de e rette kodenHihih. Koden er rett og slett å være skravlesjuk![]()
Mhm og blir bare verre -.- lurer på om det er vaskemaskin jeg .....Aargh. Dustenaboer..
Det gjør viVi krysser alt vi har for godt spill![]()
Så bra daJa jo, jeg synes det er koslig å være i Norge i julen![]()
Masse lykke tilSka på gyn. Hatar det
Hehe. Men de er så flotte hunder daVet, men den ville ikke. Appen klikka.
Nei, hun har faktisk vært en utehund hele livet. Hun kommer fra hundekjørere. Vanskelig å tro nå når hun ligger og sover under varmepumpa.![]()
Jeg er mest spent på hvordan hun blir å få stueren.
Ja, de har ikke vært i syden på mange mange årSå bra dade välger å reisa vekk i jul