Ja, hadde jo en god start. Men merker godt de ukene vesla er hjemme, da blir det mye mindre tid til skravling gitt.Du ligger godt an uansett da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde jo en god start. Men merker godt de ukene vesla er hjemme, da blir det mye mindre tid til skravling gitt.Du ligger godt an uansett da![]()
Ja du har haft det travelt ser det ut som.Flinka! Jeg har rydda og vaska, handla, vært på leiting etter den siste julegaven som de er utsolgt for OVERALT, henta vesla, vært på fotballtrening med henne, lagd middag, henta stellekommode fra finn, lagt vesla og nå sitter jeg her. Huset flyter igjen, middagen er ikke rydda og jeg er sliiiten.![]()
Laks er jo så godt
Vi kan ikke dele twistpakkenDet er jo den beste!
Er du 12 uker idag??jeg og mannen pratet om hvordan og når vi skal offsielt gjøre på facebookjeg må le av tankene mine
straks sove nå
![]()
Oh yes. Det er detJa tror det er den beste fiskenveldig mye godt man kan bruke laks til
![]()
Vi sa aldri noe om graviditeten på FB, men brått kom et middagsbilde med 3 barn på FB...jeg og mannen pratet om hvordan og når vi skal offsielt gjøre på facebookjeg må le av tankene mine
straks sove nå
![]()
Jo de kan dere sikkerVi kan ikke dele twistpakken
Har kjøpt en Kahler vase, et skjerf, Lego, boxere, en håndkrem, en dusjoljeDa er du jo i god gangHva slags gaver har du kjøpt?
12 uker og straks 2 dagerEr du 12 uker idag??
Ja det har jegSå du har nattevakt i "dag"
Hihi, føles sånn. Sikkert siden det er så stor overgang fra å ha masse tid forrige uke, til at dagene nå løper fra meg. Får jo aldri satt meg ned før klokka er nærmere ti hver kveld. :OHallo, du har nesten 2.000 innlegg allerede og ligger på 3. plass.
Hva er det du mener med "skravler lite"?
Jeg har fått det siste ut av roterommet, støvsugd og vasket det.
Fått pynt på veggen og hengt opp vuggen
Vært på Ikea og handlet masse.
Hva har du gjort?
Nei det er i morgen det, og da er ikke jeg her, da er jeg på julebordInnbiller meg at det er torsdag i dag
moroVi sa aldri noe om graviditeten på FB, men brått kom et middagsbilde med 3 barn på FB...
Ja, ligger nok bedre an enn jeg føler!Du ligger jo temmelig godt an da![]()
Så det, masse god bedringJa det har jeg
Men tror jeg må dra hjem....migreneanfall fra h....![]()
De får gjenta det om det var viktig.Bra før de gjorde eg og![]()
Ja gratulerer. Me la aldrig ut noet på fb . Me sa hellre det till de nærmaste og fb fick vænta12 uker og straks 2 dagermen det blir LENGE til det kommer på facebook
![]()