Ikke noSå snill han er. Vad har du gjort før å få han till å laga det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noSå snill han er. Vad har du gjort før å få han till å laga det![]()
Det er santMåtte få hostesaft i natt og etter leggetid i kveld. Så hvis hun blir syk nå passer det bedre enn i jula.![]()
Banantwist er godt jaDen syns jeg ikke er noe god.
Banan derimot..
Uff, god bedring!!Ja det er jeg
Så lenge det varer....har fått kraftig migrene![]()
Du ligger jo temmelig godt an daHellandussen, skulle tro at jeg ikke vil vinne noen premier denne måneden, så lite som jeg skravler!
Travle dager, vet ikke om i morgen blir bedre heller. Hva har dere gjort idag?
Uff nei så synd att de ska vara sånnvi og, og spesielt når han blir behandlet på denne måten![]()
Det er jo den beste!Banantwist er godt ja
Uff da.Ja det er jeg
Så lenge det varer....har fått kraftig migrene![]()
Jeg hoppet over det.Ska eg læsa 96 inlegg før eg skriver noet. Vet ej om e klarar det![]()
Det samme har SebastianAldri hørt henne synge Santa Lucia før i kveld. Så de har nok øvd mye i bhg.![]()
Laks er jo så godtHehedigg med noe fisk
![]()
Jo det skal jeg nok for da er dt vel julFlink du er snuppa
Men du skal vel ikke gi deg der??
Hahah 9 år ja.Ikke noventa i 9 år på det da
![]()
Flinka! Jeg har rydda og vaska, handla, vært på leiting etter den siste julegaven som de er utsolgt for OVERALT, henta vesla, vært på fotballtrening med henne, lagd middag, henta stellekommode fra finn, lagt vesla og nå sitter jeg her. Huset flyter igjen, middagen er ikke rydda og jeg er sliiiten.Idag har eg pakkat noen gaver. fått vaskat 2 Maskiner med klær og vaskat golv. Du da.
Ja det kan jo være greitSå slipper du å bryte reglene![]()
Bra før de gjorde eg ogJeg hoppet over det.![]()
Så snill! ♡Min flotte mann laget plutselig ostesmørbrød og serverte meg ♡♡
Kaller det seint jegDet var sent, eller tidlig kanskje![]()