Godt det ogsåTenkte væl det blev 2 skiver med smør og ost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ogsåTenkte væl det blev 2 skiver med smør og ost
Spennende program.Det står på bakgrunnen
Hvordan dette skal gå??Det "kjipeste" med å ha gjester er alt godt som blir igjen. Nesten en hel twist pose og kransekake. Hvordan skal dette gå...
Guri for et sippe program. Bra samboer ikke er hjemme.Litt sen middag og venter på norske helter på tvsyns det er så koselig. Har tatt frem "tørkerullen" også
blir vel noen tårer..
Kom over det jaHusker ikke helt hvor jeg har det fra.
Bare at jeg lo godt den gang jeg kom over det, og bare måtte bruke det til noe...
Ja, han får bare detJa ja visst ikkje så får han bara gå sånn![]()
Til 3000??900 innlegg igjen
Og vekta jeg hadde tenkt til å passe på daHvordan dette skal gå??
Du får vondt i magen?
Det er nok ikke det, tror nok ikke jeg hadde turt å bruke min egenKom over det jafor mitt neste spørsmål skulle være om det var deg
![]()
Får håpe dere får en god natt ihvertfall.Ja.. er nok gått over til ekstrem overtrøtthet. og det gjør ikke saken bedre :/ enda våken
Hællemåne, så vakker!!Slik
![]()
Hehe. Samboeren min er like lettrørt, om ikke verre, enn meg når det gjelder sånne TV-program.Guri for et sippe program. Bra samboer ikke er hjemme.
Skal prøve å sette det på toppen av skapet, så jeg må stå på stol og strekke meg for hver gang jeg vil ha en bitKan være farlig det ja![]()
![]()
Han er en ordentlig liten godguttHællemåne, så vakker!!![]()
Lurt, da går det jo opp I opp siden du får trim når du skal haSkal prøve å sette det på toppen av skapet, så jeg må stå på stol og strekke meg for hver gang jeg vil ha en bit [emoji14]
Det er jo et fint brystDet er nok ikke det, tror nok ikke jeg hadde turt å bruke min egen
Men du er ikke den første som har spurt om det
Kommer på middag jegStekte grønnsaker og ovnsbakt laks![]()
Håper ikke hun blir syk!?Innom mens jeg ser på masterchef.
Venter på at vesla skal sovne. Ligger å hoster litt.
Hjemmelaget eller ferdig pakke?Med gulrøtter?
Fiskegrateng her![]()