Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braPå bedringens vei heldigvis![]()
Wii, så gøy dagleder meg til januar jegda skal vi ha takst på leiligheten vi bor i nå og begynne å titte på bosted
det er kun mann som får lån, da jeg ikke har fast inntekt. men han får 1.7 alene så spent på hva leiligheten går for. skal male gamle delen av kjøkkenet i grå som det nye vi har satt opp ellers er det ikke så mye å gjøre her.
Mange som er syk for tiden merker jeg. Godt å bli ferdig før jul daSå bravar syk for en stund siden jeg også
men nå er det all gone.
Så braaBegynner å komme seg![]()
De andre spiste grøt. EnkeltDet ble fiskeboller i dag.![]()
Der da?
Ja, godt det. Ble litt bedre etter middagen også. Så resten er nok fordi jeg er sliten og trøtt.Godt det lindra det litt![]()
Ja ikke santRart hun ikke gav beskjed om det på forhånd da:/
god du <3 jeg følte meg det og har følt det nå pga angsten, men jeg har faktisk ikke lyttet på babyen siden 14:00 på mandagDu er og var ikke mislykket. Det må du aldri tro♡
Tidlig kveld på deg da?Ja, godt det. Ble litt bedre etter middagen også. Så resten er nok fordi jeg er sliten og trøtt.![]()
Ja, jeg savner jo dere vet duSå braaså nå er du tilbake for å skravle med oss?
![]()
Oh yes. Veldig dårligÅ nei :-o
Det passer dårlig i desember :-o
Så spennende.gleder meg til januar jegda skal vi ha takst på leiligheten vi bor i nå og begynne å titte på bosted
det er kun mann som får lån, da jeg ikke har fast inntekt. men han får 1.7 alene så spent på hva leiligheten går for. skal male gamle delen av kjøkkenet i grå som det nye vi har satt opp ellers er det ikke så mye å gjøre her.
ja !Wii, så gøy da![]()
god du <3 jeg følte meg det og har følt det nå pga angsten, men jeg har faktisk ikke lyttet på babyen siden 14:00 på mandagså dette skal jeg klare! kjente lille hilse tilbake når jeg koset magen istad <3 små dult, som fjær
![]()
He he yes det er denDet er bedre enn grusom i det minste![]()
Gjett om jeg skal detBare å nyte![]()
ja vi er på utkikk etter husSå spennende.
Er dere på utkikk etter hus?
Her driver vi også å små titter litt. Lært mye av å gå på visninger og sjekke ut markedet.![]()
Grøt er godt det.De andre spiste grøt. Enkeltmen jeg hakke spist middag enda
![]()
Hva slags treningsDVD?Omg...jeg fant en trenings-dvd i en skuff.. Jeg er seriøst i suuuperdårlig form! Haha! Fikk ihvertfall testa ut armbåndet da![]()