Skravletråd desember

gleder meg til januar jeg :) da skal vi ha takst på leiligheten vi bor i nå og begynne å titte på bosted :D det er kun mann som får lån, da jeg ikke har fast inntekt. men han får 1.7 alene så spent på hva leiligheten går for. skal male gamle delen av kjøkkenet i grå som det nye vi har satt opp ellers er det ikke så mye å gjøre her.
Wii, så gøy da :D

Så bra :) var syk for en stund siden jeg også :( men nå er det all gone.
Mange som er syk for tiden merker jeg. Godt å bli ferdig før jul da :)

Du er og var ikke mislykket. Det må du aldri tro♡
god du <3 jeg følte meg det og har følt det nå pga angsten, men jeg har faktisk ikke lyttet på babyen siden 14:00 på mandag :) så dette skal jeg klare! kjente lille hilse tilbake når jeg koset magen istad <3 små dult, som fjær :)

gleder meg til januar jeg :) da skal vi ha takst på leiligheten vi bor i nå og begynne å titte på bosted :D det er kun mann som får lån, da jeg ikke har fast inntekt. men han får 1.7 alene så spent på hva leiligheten går for. skal male gamle delen av kjøkkenet i grå som det nye vi har satt opp ellers er det ikke så mye å gjøre her.
Så spennende. :D

Er dere på utkikk etter hus?

Her driver vi også å små titter litt. Lært mye av å gå på visninger og sjekke ut markedet. ;)

Wii, så gøy da :D
ja ! :D finner alltids noe :) ønsker å kjøpe før babyen kommer for vi vil ha større plass. har bare 50 kvadrat med sovealkove og ett soverom så føler det er litt liten plass for 4 stk :)

god du <3 jeg følte meg det og har følt det nå pga angsten, men jeg har faktisk ikke lyttet på babyen siden 14:00 på mandag :) så dette skal jeg klare! kjente lille hilse tilbake når jeg koset magen istad <3 små dult, som fjær :)
:) Flink du er. Babyen har det superbra og du er super-mamma :) verdens beste følelse med dult i magen :D

Så spennende. :D

Er dere på utkikk etter hus?

Her driver vi også å små titter litt. Lært mye av å gå på visninger og sjekke ut markedet. ;)
ja vi er på utkikk etter hus :) veldig spennende da :D man lærer veldig mye :) det ligger en leilighet på finn som har ligget der 2-3 mnd den burde man ikke kjøpe. det har jeg lært :p

Back
Topp