Jepp. Siste halvdel av desember vet jeg blir kjempetravel, så spørs om jeg får til å skravle noe særlig da i det hele tatt. Så målet må være å få over 3000 innen 15 tror jeg.Bare man klarer kravet til antall innlegg så er jo det viktigst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Siste halvdel av desember vet jeg blir kjempetravel, så spørs om jeg får til å skravle noe særlig da i det hele tatt. Så målet må være å få over 3000 innen 15 tror jeg.Bare man klarer kravet til antall innlegg så er jo det viktigst![]()
Nei, så rart! Hva har skjedd med det??Halv lønn av hva jeg hadde beregnet jeg skulle få denne mnd.
![]()
God morgen søte duGod morgen alle sammen
Gratulerer med en uke! Hvordan går det med dere?takk for det. Idag er snuppa 1 uke gammel.
god vakt
God morgenGod morgen, ja.
Note to self: hårstrikk i kalenderen er populært hos min datter. Velg pakker som ikke har instruksjons/inspirasjonsbilder av avanserte frisyrer (for tykt, langt hår)
Mor må leke frisør på morgenen...
God morgenGod morgen alle sammen. Fikk sove helt til 6.45 idag
. Og nå ligger mini inntil meg og koser:-D
Ånei! Du får skrive en ny.Finner ikke igjen lista mi! Skrev den for lenge siden! Frustrerende!
God morgenGod morgen alle sammen! Da skal vi til å spise frokost,og gjøre oss klare for dagen! Ha en inntil videre god dag!![]()
Goood morgen ThereseGooood morgen!![]()
God morgenGod morgen damer![]()
Jepp. Men vi har det da godt med deMedaljens bakside.![]()
Kanskje du er en av dem som trenger lite søvn? Evt så benyttet kroppen din anledningen til å endelig slappe av og slippe til vondter?Vet dere hva jeg syns er rart?
Jeg har når veldig lenge gått på minimalt med søvn, men klart meg ganske bra og av en eller annen grunn nesten ikke hatt hodepine.
I natt har jeg sovet godt, nå sitter jeg her utslitt med migrene
Burde jeg ikke hatt det bedre i dag?
Flotte ting på listaSitter og laker liste over hva jeg trenger til rommet til lille U.
Foreløpig har jeg
![]()
![]()
God morgenGod morgen! Kom på at det er to uker til jul.. Dæven jeg må få oversikt over alle gavene. Tror jeg har ganske ferdig, men den smellen har jeg fått på før...
Ah. TakkTror det er 3000 hvis jeg ikke tar feil
Takk takk. Bare fryd og gammen egentlig.Gratulerer med en uke! Hvordan går det med dere?
Kos deg på jobb!Kos deg med alt du skal gjøre.
Her er det jobb![]()
Åh, så deilig daGod morgen alle sammen. Fikk sove helt til 6.45 idag
. Og nå ligger mini inntil meg og koser:-D