Bruker hotBruker du mild, medium eller hot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker hotBruker du mild, medium eller hot?
Okay, svelget litt mye vann kanskje? ??? Eller bare veldig sliten?Ja hun er deter ikke sykdom, mistenker at det er etter svømminga. For formen var knallbra
Nei 14 % igjen nåDet var ikke mye :/
Du er gal, kvinne! :OBruker hot![]()
Hihi. Hadde sluppet krangel om de ulike tingeneTihi, vi hadde hært et godt tacoteam! Salsaen kan du ha for deg selv.![]()
Oj de visste eg ikke. Aldrig hørt deTrodde og det. Men jenta mi hadde det for to uker siden og da leste jeg endel om det. Noen er dekt, andre har 3 prikker mens noen ikke har hatt prikker
Vi satser på detVar jo et helt annet utslett han hadde da... så jeg er nok bare paranoid.får smøre ham i morra, så forsvinner det nok.
![]()
Hadde vært perfekt!Hihi. Hadde sluppet krangel om de ulike tingenedu spiser det jeg ikke liker og omvendt
![]()
Uff då..?varfør?Slitsom for å si det mildt !
Jepp. Han er ikke bekymra iallefall. Ligger og småsnorker ved siden av meg.Vi satser på det![]()
Jeg vet liksom ikke. Aldri skjedd før når vi har vært der. Og i dag var hun nesten ikke under vann heller. Hun var så rar på svømminga også. Virka redd på en måte, også har hun sovet mye i dag ! Men tror det er svømminga for ungen til venninna mi spydde også og vi går sammenOkay, svelget litt mye vann kanskje? ??? Eller bare veldig sliten?
Ah. Kjenner ikke til den. Men er det skikkelige ille bivirkninger?Ja det kan man siRitalin
følger jo med en solid liste på bivirkninger der
Lite søvn i natt, starta med medisiner igjen og unge som kasta opp etter babysvømmingUff då..?varfør?
Hihi. Meget, meget galDu er gal, kvinne! :O
Uff da. Er så vondt når man ikke helt klarer å forstå hva som er galt. Kunne de bare snakke! Hun var vel ikke helt på lag da kanskje, og så ble det litt mye. Håper hun våkner frisk og fin!Jeg vet liksom ikke. Aldri skjedd før når vi har vært der. Og i dag var hun nesten ikke under vann heller. Hun var så rar på svømminga også. Virka redd på en måte, også har hun sovet mye i dag ! Men tror det er svømminga for ungen til venninna mi spydde også og vi går sammen
Virker som han har det fint daJepp. Han er ikke bekymra iallefall. Ligger og småsnorker ved siden av meg.![]()
Ja en av de er plutselig dødAh. Kjenner ikke til den. Men er det skikkelige ille bivirkninger?
Man lærer stadig noe nyttOj de visste eg ikke. Aldrig hørt de
Uff då. Hoppas du får sova inatt då. Sövn er viktigtLite søvn i natt, starta med medisiner igjen og unge som kasta opp etter babysvømming
Ja Satser på detUff da. Er så vondt når man ikke helt klarer å forstå hva som er galt. Kunne de bare snakke! Hun var vel ikke helt på lag da kanskje, og så ble det litt mye. Håper hun våkner frisk og fin!