Skravletråd desember

Begynte med en skikkelig slitsom natt, også var jeg så innmari sliten til morran. Begynte på medisiner igjen i dag, føler meg ganske rar. Dro på babysvømming og 1 time etter vi kom hjem så spyr ungen så det synger etter ! Det Spruta !! Tørka vekk masse fra ansiktet hennes stakkars :( holdt det gående i 2 timer, før hun til slutt drakk litt melk og sovna igjen :(
Uff, for en dag! :( håper det går bedre nå?

På tide å sove. God natt :)

Ja, er litt bekymra, for er bare en mnd siden han var ferdig med å bli behandla for borreliose. :p har jo sikkert ingen sammenheng, men liker ikke utslett!
Oj. Da skjønner jeg du blir bekymra. Liker heller ikke utslett

Hva har du gjort idag?
Hva har skjedd?
Ikke gjort så mye, sov ekstremt dårlig i natt fordi snuppa bare grein:( begynte på medisiner igjen i dag, og det har jo vært merkbart ! Også når jeg endelig hadde ordna avtale med en venninne da spydde ungen. Tror det er etter svømminga da, for ungen til venninna mi spydde å. Holdt på i 2 timer før hun sovnet igjen :/

Ikke gjort så mye, sov ekstremt dårlig i natt fordi snuppa bare grein:( begynte på medisiner igjen i dag, og det har jo vært merkbart ! Også når jeg endelig hadde ordna avtale med en venninne da spydde ungen. Tror det er etter svømminga da, for ungen til venninna mi spydde å. Holdt på i 2 timer før hun sovnet igjen :/
Ånei. For en dag :( hvilke medisiner må du gå på?

Back
Topp