Helt utrolig at den ikke ble ødelagtHeller 2 dager....
Strengene er vel i gjennomsnitt 1,25 mm tykke om jeg ikke husker helt feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt utrolig at den ikke ble ødelagtHeller 2 dager....
Strengene er vel i gjennomsnitt 1,25 mm tykke om jeg ikke husker helt feil
Skal gjøre detSynes ull er dyrt uansett.. men du kan jo prøve å følge med om det kommer på tilbud nå i kalenderen. Når har du termin?
Ville aldri ha klart det i dagImponert!
Haha ja ibland er en takeaway en god løsningDet er kjedelig når man har det sånn. Jeg har heldigvis en mann som kan lage middag. Hvis ikke så hadde han fått spandert noe takeaway i blant![]()
Ohh Va tror du han finner påDa tusler jeg i butikken for å handle inn til middag. Har satt opp kamera for å filme hva hunden gjør når jeg er borte i 30 minutter. Uff, kjenner jeg gruer meg.
De læt gott. Idag tog eg en lett løsning. Pomefrite pølse og stekt egg tillFår vel stå oppmå ordne i stand til middag. Kyllingfile med ris og kyllingsaus
ordner til risen og sausen så det bare varmes i micro etterpå fra Tupperware
![]()
De e ikke gott nær de ikkje sover?? E det netter eller dagar hon ikkje sover??Så mange fine premier denne mnd!! Men ikke lett med en frøken som helst ikke vil sove![]()
Vilken plats e du på nå??har de var oppdatering. Eg var væl på 8 plats ska se nå vart eg erHolder fortsatt samme plass. Ronja er foran meg med 7 innlegg![]()
Kos deg med filmFilmtid
Snakkes senere
Da kommer det helt sikkert noe på salg!Skal gjøre det![]()
Termin i april; så har god tid![]()
Hva pleier dere få da?
Du får fortelle hva den bedrev tiden med mens du var i butikkenDa tusler jeg i butikken for å handle inn til middag. Har satt opp kamera for å filme hva hunden gjør når jeg er borte i 30 minutter. Uff, kjenner jeg gruer meg.
Godt det ogDe læt gott. Idag tog eg en lett løsning. Pomefrite pølse og stekt egg till![]()
God bedring !Lagt meg i stabilt sideleie på sofaen etter middag og håper kvalmen gir seg.
Liten urokråke du har?Da tusler jeg i butikken for å handle inn til middag. Har satt opp kamera for å filme hva hunden gjør når jeg er borte i 30 minutter. Uff, kjenner jeg gruer meg.
Kult!Litt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Jeg fant en julekurv jeg tegnet mønstret på og flettet for 25 år siden.
Selve fletteområdet er bare 5*5 cm.
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Det er kjempebra!190 tilsammen i dag