Skravletråd desember

God morgen:-). Lite planer her. Kanskje jeg lager kakemenn. Mini var så utrolig urolig i natt at lite jeg gidder

Skjønner godt du ikke orker å gjøre så mye etter en urolig natt. Håper du får slappet litt av på dagtid i dag da ;)
Kakemenn er godt, ungenes favoritt :)

Skjønner godt du ikke orker å gjøre så mye etter en urolig natt. Håper du får slappet litt av på dagtid i dag da ;)
Kakemenn er godt, ungenes favoritt :)
Håper også det :-). Ja kakemenn er favoritten min også:-). Mini er litt for liten til å ha smakt det enda men blir nok godt tatt imot av han også når den tid kommer :-)

Håper også det :-). Ja kakemenn er favoritten min også:-). Mini er litt for liten til å ha smakt det enda men blir nok godt tatt imot av han også når den tid kommer :-)

Det pleier som regel å bli en hit blant barna ;)
Yngste frøkna her har heller ikke smakt enda, men de tre andre digger det :)

Det pleier som regel å bli en hit blant barna ;)
Yngste frøkna her har heller ikke smakt enda, men de tre andre digger det :)
Ja er jo så godt :-). Prøver å vente så nærme jul som mulig med å lage siden gubben er så fæl med å snike:-). Må allerede lage ny porsjon med krumkaker:-). Men er jo så godt før jul med julekaker :-)

God morgen alle sammen! :)
Planene i dag da?

Her får jeg besøk av en venninne, og vi skal lage hjemmelaga konfekt og karamell som skal bli julegaver :)
God morgen :)

Busy doing nothing idag :p

Så koselig med besøk. Jeg har aldri lagd konfekt før :o kanskje det er noe å prøve ut en dag :)

God morgen. Innom å sier hei mens jeg spiser frokost :)

Jeg har hatt det blondt. Det var ikke sååå fint. men kler kalde farger. Så prøver denne. Frisøren jeg har i morgen er hun som farga det på bildet. Så tror hun er flink :)
Skulle ikke du komme til meg? :p

Back
Topp