Har svigermor rota og ikke rydda nå eller???Tro meg, jeg har stygge planer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har svigermor rota og ikke rydda nå eller???Tro meg, jeg har stygge planer![]()
Sov godt sjæl :-DNei nå får jeg jammen prøve å legge meg! Sove godt, nattugler!![]()
Det bør hun bli hvertfallJa, hun blir nok fornøyd med tallene tenker jeg.![]()
Var det jeg regnet med jaMå iallefall gi det et ærlig forsøk!![]()
Æsj det er kjedelig da. Håper det blir bedre i årAh. Hos svigers er det at alt er så styr og stress. Og høylytt snakk. Og de pleier å drikke endel. Men der hsr jeg satt ned foten. Siden vi har ei lita. Men praten går på akkurat det samme om og om igjen. Og de er så syyykt høylytte..
God natt og sov godtMen nå er det natta fra meg. Gubbis kom og la seg her så jeg får legge fra meg mobilen å sove så jeg er uthvilt til jobbskravles I morgen kveld
![]()
Var jo det jeg saHar du hatt 400 innlegg? Wow... det er veeeldig mye ja :O
Aaah, fin motivasjon. Ååh jeg savner buksene mine littMotivasjon til å trene og komme inn i buksene mine igjen![]()
Gjorde det, prøve igjen i kveld?Var jo det jeg sa
Gikk unna idag![]()
Ingen planer i dag heldigvis.God morgen alle sammen!
Planene i dag da?
Her får jeg besøk av en venninne, og vi skal lage hjemmelaga konfekt og karamell som skal bli julegaver![]()
God morgenGod morgen alle sammen!
Planene i dag da?
Her får jeg besøk av en venninne, og vi skal lage hjemmelaga konfekt og karamell som skal bli julegaver![]()
Nei, det skulle tatt seg utJa, da fortjener jeg ikke pallplass heller altså!![]()
Ble visst natta gittSkal du være våken litt til, eller nærmer det seg natta?
Ingen planer i dag heldigvis.
Veldig urolig natt så orker ikke planer
Koselig med besøk da
Samme herMm. Skulle vært flinkere til ha litt kjærestetid jevnlig.![]()
Ååh....det håret skulle jeg ønske jeg haddeEr et år siden jeg klipte meg sist. Og farga det selv, men heller ikke gjort det på et år. Ettervekst som fy.men nå skal jeg gå fra brunt til mer kald lysere farge. Med mer striper og slikt. Ala dette
det i bunn er slik min naturlige hårfarge er![]()
født oransjehåret, men sikkert ødelagt det av all farginga
![]()