Jaaog mye mer spennende å bla i album enn å svipe på telefonen gjennom 800 bilder fra siste uka
haha
Haha,helt sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaog mye mer spennende å bla i album enn å svipe på telefonen gjennom 800 bilder fra siste uka
haha
Ahahah hon er likadan ju.Hahadu er ondskapsfull!
Er et år siden jeg klipte meg sist. Og farga det selv, men heller ikke gjort det på et år. Ettervekst som fy.Deilig! Jeg farger alltid håret hjemme..og så har jeg ei på jobb som bruker å klippe meg
Er sikkert 10 år siden jeg satt i en frisørstol*savn*
Veldig lurt! Skulle blitt flinkere å fremkalle. Men er så mye å sortere.Nei. Derfor fremkaller jeg og bilder jeg virkelig vil ta vare på. Og skal ha en harddisk liggende hos mamma og de med bilder og sånt og. I tilfelle noe skjerer så kjipt å miste minner
Samme her :ONei, nå tror jeg det må soves![]()
Får bli nyttårsforsettet vårt.Ja de skjer ikkje her heller .
Sove godt!Nei, nå tror jeg det må soves![]()
Jepp.. må ha flere dager på å sortere hvilke som faktisk skaø til fremkallingVeldig lurt! Skulle blitt flinkere å fremkalle. Men er så mye å sortere.![]()
Du får sove godt! Jeg følger like bak!Samme her :O
Sov godt du ogsååDu får sove godt! Jeg følger like bak!![]()
Herlighet så fint! Har så lyst på litt lysere hår jeg og, men vet jeg ikke klet det.Er et år siden jeg klipte meg sist. Og farga det selv, men heller ikke gjort det på et år. Ettervekst som fy.men nå skal jeg gå fra brunt til mer kald lysere farge. Med mer striper og slikt. Ala dette
det i bunn er slik min naturlige hårfarge er![]()
født oransjehåret, men sikkert ødelagt det av all farginga
![]()
Jeg har hatt det blondt. Det var ikke sååå fint. men kler kalde farger. Så prøver denne. Frisøren jeg har i morgen er hun som farga det på bildet. Så tror hun er flinkHerlighet så fint! Har så lyst på litt lysere hår jeg og, men vet jeg ikke klet det.![]()
Ja, det er hun nok! Gud, jeg må til frisøren snart.Jeg har hatt det blondt. Det var ikke sååå fint. men kler kalde farger. Så prøver denne. Frisøren jeg har i morgen er hun som farga det på bildet. Så tror hun er flink![]()
Ja. Det er en luksus jeg stortsett aldri unner meg.Ja, det er hun nok! Gud, jeg må til frisøren snart.![]()
I mai! Men har klart å slippe ut den naturlige hårfargen min, og har langt hår. Så kommer liksom ikke på det.Ja. Det er en luksus jeg stortsett aldri unner meg.nå var du sist?
![]()
Er et år siden jeg klipte meg sist. Og farga det selv, men heller ikke gjort det på et år. Ettervekst som fy.men nå skal jeg gå fra brunt til mer kald lysere farge. Med mer striper og slikt. Ala dette
det i bunn er slik min naturlige hårfarge er![]()
født oransjehåret, men sikkert ødelagt det av all farginga
![]()