Fikk symaskin for litt over en måned siden var det vel. Kanskje halvannenTuller du?du er jo så fink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk symaskin for litt over en måned siden var det vel. Kanskje halvannenTuller du?du er jo så fink
du skal vel ta tilbake plassen du?God natt! Skravles i morgen!
Jeg ogsåHe he skal det nå![]()
Ja, hun blir nok fornøyd med tallene tenker jeg.Det får vi nok
Det skjønner jeg at du erNei, jeg er ganske så fornøyd![]()
Du lærer fort!Fikk symaskin for litt over en måned siden var det vel. Kanskje halvannen![]()
Muligens litt juks ogsåHadde vært effektivt det!
Får håpe den blir sånn passe spennende da.Vi får se. Om kampen ikke blir superspennende er jeg her![]()
HeheFikk nok av det på skolen.![]()
Fikk symaskin for litt over en måned siden var det vel. Kanskje halvannen![]()
Må iallefall gi det et ærlig forsøk!du skal vel ta tilbake plassen du?
Tihi, ja, spørs vel om det hadde vært helt godkjent!Muligens litt juks også![]()
Ah. Hos svigers er det at alt er så styr og stress. Og høylytt snakk. Og de pleier å drikke endel. Men der hsr jeg satt ned foten. Siden vi har ei lita. Men praten går på akkurat det samme om og om igjen. Og de er så syyykt høylytte..Nja litt for hun stresser så mye
God ide!Kanskje jeg skal få kundene til å skrive innlegg for meg![]()
Har du hatt 400 innlegg? Wow... det er veeeldig mye ja :OFor over 400 er mye
Sove godt! Ha en god dag i morgen!Men nå er det natta fra meg. Gubbis kom og la seg her så jeg får legge fra meg mobilen å sove så jeg er uthvilt til jobbskravles I morgen kveld
![]()
Påtide og legge seg?Fy fader nå er jeg trøtt
Jeg ooogGleder meg til å se!![]()
Natta kenguNå må jeg sove. Skravles i morgen