De fleste gikk forbi meg idag!Forbi Orly; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste gikk forbi meg idag!Forbi Orly; )
Omg sånn e det hjemma hos min mans bror og kona. De røyker på køkken. Men røyken sviver ju runt i hela huset. Både meg og barnen kan gå nydusjade og nya klæder på. Så stinker vi nær vi kommer hjem. De e grusomt assåNei
En ting er kjøleskapet, men tenk å la hunden fly rundt og blø uten å tørke oppæsj.. kjipt når det er sånn at det koster mer enn det smaker å ha barnevakt..
Eks svigerforeldrene var litt i den kategorien.. De røyker rullings inne på "kontoret", og tror at røyken ikke siver ut. ALT stinket død og fordervelse etter å ha vært på besøk der. Inkludert håret til ungene.. måtte vaske alt av klær og utstyr etter å ha vært der, for jeg nekter å la ungene mine gå rundt og stinke røyk. Da eksen tok opp med dem om de kunne røyke ute når ungene var der (de ble alltid forkjølet hver gang de hadde vært der også..), så ble de dritsure og gjorde nesten eksen arveløsIkke det at det var noe arv å hente der ;p
Det er gøy med slike dagerJa jeg har vel minst 200 over
Ja, dere har vært mer enn gode! Håper dere har litt guff igjen til i morgen?Hihih. Skravla satt løst idag![]()
Tuller du?du er jo så finkAw, søte du ♡Vel, alt kan læres. Lærte meg det nettopp
![]()
Vet ikke om jeg at nærvær til å skravle under kampen, må se hvordan det går førstDa får jeg skravle litt med kampen i bakgrunnen!![]()
Er jeg forbi deg også?Og meg!
Absolutt. Stakkars fadderbarnet mitt han forblir kald på beinaHaha! Nei, her må det prioriteres.![]()
Uff da. Stakkars degDe fleste gikk forbi meg idag!dalte to plasser jo!
Ser bare støvskyen her!Og meg!
Nei, jeg er ganske så fornøydOoj. Det var ikke lite over målet ditt du skravla![]()
Yes det er det så absoluttDet er gøy med slike dager
Du skulle bare visstHøres bra ut!kan tenke meg du savna oss!
![]()
Er du ikke? Eller kanskje jeg var på 2?Er jeg forbi deg også?
Haha! Kan bli noe usammenhengende skravling!Vet ikke om jeg at nærvær til å skravle under kampen, må se hvordan det går først![]()
Er det skikkelig stress å være der?Til mammaen min
Tror du er på 2 jaEr du ikke? Eller kanskje jeg var på 2?
Godt du er tilbake nå iallefall!Du skulle bare visst![]()
Det vil tiden viseTror de fleste er sånn? Tror ikke det blir like mye skravling på meg I morgen under kampen![]()