Du har skravlet mye jaOppdatert
Forskjellen mellom meg og plassen over var 144 på forrige oppdatering, den er 20 nå
Fy som jeg har skravlet de 4 siste timene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har skravlet mye jaOppdatert
Forskjellen mellom meg og plassen over var 144 på forrige oppdatering, den er 20 nå
Fy som jeg har skravlet de 4 siste timene![]()
Deilig etter kampen mot russland. Vet du når neste kamp er?De vant overlegent ja![]()
Håper jeg ogsåHåper du får meg deg litt iallefall![]()
God natt till degGod nattskravles i morgen
![]()
Tror de fleste er sånn? Tror ikke det blir like mye skravling på meg I morgen under kampenJeg og. Når det blir litt nervepirrende![]()
Det må vel være en delLurer på hvor mye det har blitt skravlet på hele BV i dag, jeg![]()
Min sky?Jaønska meg harddisk til jul å kunne lagre alt på
stoler ikke på pcen
![]()
Ja, jeg forstår ikke hva jeg brukte dagene på før jeg gjenfant bv altså! Hadde jo en 5 år lang pause.Bedre, er kanskje ikke helt 100 % men jeg skal prøve meg på jobb. Blir sprø av å gå hjemme. Tror det er kun bv som holder meg "sane "![]()
Så ska sæg du er flink. Du har fått deg noen inlegg idag jaHolder 1 plassen![]()
Litt overrasket i grunnDet har du![]()
Kanskje Tamara forteller oss det i morgen?Lurer på hvor mye det har blitt skravlet på hele BV i dag, jeg![]()
Tror du det jar blitt 10.000?Lurer på hvor mye det har blitt skravlet på hele BV i dag, jeg![]()
Haha. God ide!Innen da må du vel ha fått til deteller så må du lage daim butikk
![]()
Nei, nå har jeg lært!Her er det ikke lov med hviledager nei![]()
Til i morgen engangHvor lenge da?
Sove godt!Nei, nå er jeg på overtid her. Natta.
Wow. Det er bra daFra 9. til 6.plass her
Forbi Ronja også![]()
Tror jeg må detJa. Ta med deg småsulten nøtter på jobb. Og nutrilettbar. Så kan du småspise![]()
Jo nå har jeg det daÅ? Har du ikke kommet deg o seng?