Skravletråd desember

Tar meg en liten pause, og går ned på senteret og kikker litt! Skravles senere!

Vet ikke helt hvordan mannen ligger an med sine gaver egentlig. Han har bare tre han har ansvar for. Det er til meg og foreldrene sine. Søsknene og onkelungene ordner jeg. Men er typisk ham å ikke gjøre noe før lille julaften. :p
Det er jo i seneste laget da:/
Jeg håper mannen ordner det siste nå til helga. Hadde vært greit om alt var i boks :)

Synes heldigvis ikke det har tatt av for mye i vår familie :)
Synes likevel noen har urealistiske ønsker da. Husker jeg ble så glad når jeg fikk strikkasokker til jul. Nå er det jo mange som får skikkelig dyre gaver som telefon, pc/Mac. Det forventes så mye mer.
Er ikke alle som er like ille i hans familie heller; er mer svigersøstrene.. synes heller at fokuset kan være å kjøpe ordentlig ting til barna og så litt mindre til voksne. Ja, jeg ønsker meg faktisk strikketsokker til jul :D

Det er jo i seneste laget da:/
Jeg håper mannen ordner det siste nå til helga. Hadde vært greit om alt var i boks :)
Er ikke det der sånn typisk mannegreie? samboeren min er I gang heldigvis, men er ikke så lett å finne ut hva man skal kjøpe til folk som har alt.

Er ikke alle som er like ille i hans familie heller; er mer svigersøstrene.. synes heller at fokuset kan være å kjøpe ordentlig ting til barna og så litt mindre til voksne. Ja, jeg ønsker meg faktisk strikketsokker til jul :D
Det er jo en super gave da:)

Er ikke det der sånn typisk mannegreie? samboeren min er I gang heldigvis, men er ikke så lett å finne ut hva man skal kjøpe til folk som har alt.
Tror det er ganske typisk :p
Det var jo noe med det også. Ikke alltid like lett.

Back
Topp