Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo i seneste laget da:/Vet ikke helt hvordan mannen ligger an med sine gaver egentlig. Han har bare tre han har ansvar for. Det er til meg og foreldrene sine. Søsknene og onkelungene ordner jeg. Men er typisk ham å ikke gjøre noe før lille julaften.![]()
Lykke tilTar meg en liten pause, og går ned på senteret og kikker litt! Skravles senere!
Kan fort bli fristet her inneNå svarre jeg akkurat på et sushi-spørsmål på matforumet og da ble det klart; det blir sushi til middag i dag![]()
Ja, han er en avslappa type.Det er jo i seneste laget da:/
Jeg håper mannen ordner det siste nå til helga. Hadde vært greit om alt var i boks![]()
Er ikke alle som er like ille i hans familie heller; er mer svigersøstrene.. synes heller at fokuset kan være å kjøpe ordentlig ting til barna og så litt mindre til voksne. Ja, jeg ønsker meg faktisk strikketsokker til julSynes heldigvis ikke det har tatt av for mye i vår familie
Synes likevel noen har urealistiske ønsker da. Husker jeg ble så glad når jeg fikk strikkasokker til jul. Nå er det jo mange som får skikkelig dyre gaver som telefon, pc/Mac. Det forventes så mye mer.
Takk for det!Lykke til![]()
Håper du finner det du skal haTar meg en liten pause, og går ned på senteret og kikker litt! Skravles senere!
Er ikke det der sånn typisk mannegreie? samboeren min er I gang heldigvis, men er ikke så lett å finne ut hva man skal kjøpe til folk som har alt.Det er jo i seneste laget da:/
Jeg håper mannen ordner det siste nå til helga. Hadde vært greit om alt var i boks![]()
Og hente inspirasjonKan fort bli fristet her inne![]()
Tror det er flere mannfolk som er detJa, han er en avslappa type.![]()
Det gikk dårlig. ..Lykke til i banken![]()
Ikke alltid så dumtOg hente inspirasjon![]()
Haha13. desember.
Ja, jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe. Må bare føde så jeg orker å gå i butikken![]()
Det er jo en super gave daEr ikke alle som er like ille i hans familie heller; er mer svigersøstrene.. synes heller at fokuset kan være å kjøpe ordentlig ting til barna og så litt mindre til voksne. Ja, jeg ønsker meg faktisk strikketsokker til jul![]()
Jepp, er nok det.Tror det er flere mannfolk som er det![]()
23 uker i morgenHvor langt er du på vei nå da?
Ofte er vel presset noe man selv føler da..Ja, det er slitsomt! Og alle skal liksom overgå hverandre. Jeg synes det er deilig å feire jul hos min familie for da slipper vi litt av det presset (mannen sin familie er verst)
Satser på det, har en liste så burde gå fort og greit!Håper du finner det du skal ha![]()
Tror det er ganske typiskEr ikke det der sånn typisk mannegreie? samboeren min er I gang heldigvis, men er ikke så lett å finne ut hva man skal kjøpe til folk som har alt.