jepp :/ satser på detSkjønner jo den. Veldig trist når man mister så sent
Var det pga morkakesvikt?
Håper tiden frem til oul går fort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp :/ satser på detSkjønner jo den. Veldig trist når man mister så sent
Var det pga morkakesvikt?
Håper tiden frem til oul går fort![]()
Har et par smågaver igjen å kjøpe, så lurer på om jeg rett og slett skal gjøre meg ferdig.Åh,shoppe. Hva skal du ha?)
jeg har vært der inne lenge jeg ogsåÅja, jeg opplevde mer motsatt. Hver gang jeg har vært hos han har jeg vært inne 30 min-45 min. Uff, ja; håper absolutt ikke jeg opplever blødning igjen. Er det noe spesiel grunn til at du skal på ul på fredag?![]()
1-2 ganger. Litt avhengig av hvor ofte han mister smokken;-). Har til nå ammet på natt men nå er melken i ferd med å forsvinne og han er nok kun tørst eller vil ha smokk når han våkner (evt kos). Så han sovner fort igjen når han får litt vann eller smokken. Våkner han i 4 tiden vil han over i vår seng og blir liggende i armkroken min og bare koser frem til han våkner.Våkner han mye i løpet av natten da?
Skjønner den :/jepp :/ satser på detå miste så sent sette støkk i en så man klarer ikke slappe av før oul
![]()
Deilig å bli ferdig også daHar et par smågaver igjen å kjøpe, så lurer på om jeg rett og slett skal gjøre meg ferdig.![]()
Ja! Den kan jeg være litt enig ijeg har vært der inne lenge jeg ogsåmen han er så rask med bevegelsene sine at jeg ble øm der nede om du skjønner
det er en time som ble satt opp etter jeg var der første gang i uke 8. han ville følge meg opp
![]()
Okei. Ikke så dårlig det da1-2 ganger. Litt avhengig av hvor ofte han mister smokken;-). Har til nå ammet på natt men nå er melken i ferd med å forsvinne og han er nok kun tørst eller vil ha smokk når han våkner (evt kos). Så han sovner fort igjen når han får litt vann eller smokken. Våkner han i 4 tiden vil han over i vår seng og blir liggende i armkroken min og bare koser frem til han våkner.
12 uker i morgen og i følge gyn så morkaken min helt fin utSkjønner den :/
Hvor langt er du på vei nå da?
Sikkert lurt å få i seg noe jaDa sover mini;-). Jeg sitter med bena på bordet og vurderer om jeg gidder å gå i kjøleskapet og finne druene der og litt vann. Må bare kjenne etter hvordan kvalmen er
Det var jo gode nyheter da12 uker i morgen og i følge gyn så morkaken min helt fin ut![]()
det er braJa! Den kan jeg være litt enig ihusker jeg tenkte det første gang. heldigvis er jeg så langt på vei nå at det er utenpå.
Åh, så bra at du blir fulgt ordentlig opphvor langt er du på vei nå?
Jupp. Greit å få det gjort på dagtid i ukedagene. Blir så stressa av mye folk!Deilig å bli ferdig også da
Blir jo bare mer og mer folk fremover![]()
Her sover også mini og jeg sitter og lurer på om jeg skal orke å gå ut på kjøkkenet å ryddeDa sover mini;-). Jeg sitter med bena på bordet og vurderer om jeg gidder å gå i kjøleskapet og finne druene der og litt vann. Må bare kjenne etter hvordan kvalmen er
Ja, synes det begynner å bli ganske ille allerede! Butikkene og kjøpesentrene her var jo søndagsåpne i går. Kaos! Fullt på parkeringsplassene og man går allerede i kø!Deilig å bli ferdig også da
Blir jo bare mer og mer folk fremover![]()
jaDet var jo gode nyheter da![]()
Ah! Gratulerer!det er braja veldig glad for det
12 uker i morgen
![]()
Det var trist å hørejafor morkaken med lille E hadde problemer fra starten. da tok vi ikke ul noen gang. vi mistet henne før oul
![]()
Det er helt santJupp. Greit å få det gjort på dagtid i ukedagene. Blir så stressa av mye folk!