Skravletråd desember

Skjønner jo den. Veldig trist når man mister så sent:(
Var det pga morkakesvikt?
Håper tiden frem til oul går fort :)
jepp :/ satser på det :) å miste så sent sette støkk i en så man klarer ikke slappe av før oul :(

Åja, jeg opplevde mer motsatt. Hver gang jeg har vært hos han har jeg vært inne 30 min-45 min. Uff, ja; håper absolutt ikke jeg opplever blødning igjen. Er det noe spesiel grunn til at du skal på ul på fredag? :)
jeg har vært der inne lenge jeg også :) men han er så rask med bevegelsene sine at jeg ble øm der nede om du skjønner :p det er en time som ble satt opp etter jeg var der første gang i uke 8. han ville følge meg opp :D

Våkner han mye i løpet av natten da?
1-2 ganger. Litt avhengig av hvor ofte han mister smokken;-). Har til nå ammet på natt men nå er melken i ferd med å forsvinne og han er nok kun tørst eller vil ha smokk når han våkner (evt kos). Så han sovner fort igjen når han får litt vann eller smokken. Våkner han i 4 tiden vil han over i vår seng og blir liggende i armkroken min og bare koser frem til han våkner.

Da sover mini;-). Jeg sitter med bena på bordet og vurderer om jeg gidder å gå i kjøleskapet og finne druene der og litt vann. Må bare kjenne etter hvordan kvalmen er

Har et par smågaver igjen å kjøpe, så lurer på om jeg rett og slett skal gjøre meg ferdig. :)
Deilig å bli ferdig også da:)
Blir jo bare mer og mer folk fremover :eek:

jeg har vært der inne lenge jeg også :) men han er så rask med bevegelsene sine at jeg ble øm der nede om du skjønner :p det er en time som ble satt opp etter jeg var der første gang i uke 8. han ville følge meg opp :D
Ja! Den kan jeg være litt enig i :p husker jeg tenkte det første gang. heldigvis er jeg så langt på vei nå at det er utenpå. :)
Åh, så bra at du blir fulgt ordentlig opp :) hvor langt er du på vei nå?

1-2 ganger. Litt avhengig av hvor ofte han mister smokken;-). Har til nå ammet på natt men nå er melken i ferd med å forsvinne og han er nok kun tørst eller vil ha smokk når han våkner (evt kos). Så han sovner fort igjen når han får litt vann eller smokken. Våkner han i 4 tiden vil han over i vår seng og blir liggende i armkroken min og bare koser frem til han våkner.
Okei. Ikke så dårlig det da:)

Da sover mini;-). Jeg sitter med bena på bordet og vurderer om jeg gidder å gå i kjøleskapet og finne druene der og litt vann. Må bare kjenne etter hvordan kvalmen er
Sikkert lurt å få i seg noe ja:)

Ja! Den kan jeg være litt enig i :p husker jeg tenkte det første gang. heldigvis er jeg så langt på vei nå at det er utenpå. :)
Åh, så bra at du blir fulgt ordentlig opp :) hvor langt er du på vei nå?
det er bra :) ja veldig glad for det :) 12 uker i morgen :)

Her sover også mini og jeg sitter og lurer på om jeg skal orke å gå ut på kjøkkenet å rydde

Deilig å bli ferdig også da:)
Blir jo bare mer og mer folk fremover :eek:
Ja, synes det begynner å bli ganske ille allerede! Butikkene og kjøpesentrene her var jo søndagsåpne i går. Kaos! Fullt på parkeringsplassene og man går allerede i kø!

Jupp. Greit å få det gjort på dagtid i ukedagene. Blir så stressa av mye folk!
Det er helt sant :)
Her mangler vi bare litt nå, men det er det mannen som skal ta seg av ;)
Jeg slipper derfor stresse rundt i butikkene. Passer meg bra:)

Back
Topp