HahahahGreit nok. Våknet ved 05 tiden at hanen galet og den galet helt til kl var 09.15. Da dro jeg.
Vesla kom inn 06.15 og sa jeg hørte hanen!!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahahGreit nok. Våknet ved 05 tiden at hanen galet og den galet helt til kl var 09.15. Da dro jeg.
Vesla kom inn 06.15 og sa jeg hørte hanen!!!!![]()
Mhm det er detNei, det er jo noe med det også![]()
Yes vi begge har det..begge må ibankenOkei.
Har du fri I dag?
Dagen bedrives med å ligge i senga, er så vondt å gå/rulle ut; så tenker jeg bare blir herHei hvor det går.
9 sider siden sist jeg var innom i morges
Hva bedriver dere dagen med?
Jeg har hatt et lite møte med PPT tjenesten i Oslo, og vært en liten tur innom jobben.
Har dere selskap hos dere på julaften?Mhm det er det
Idag er eg hjemma med 2 barn. Akurat nå er me på jakt efter en bilnyckel som er borta .Hei hvor det går.
9 sider siden sist jeg var innom i morges
Hva bedriver dere dagen med?
Jeg har hatt et lite møte med PPT tjenesten i Oslo, og vært en liten tur innom jobben.
Hos mammaHar dere selskap hos dere på julaften?![]()
Dagen bedrives med å ligge i senga, er så vondt å gå/rulle ut; så tenker jeg bare blir her
Du da? Gikk møtet bra?
Ja da.Gikk det greit på møte?
Ok håper det ikke tar lang tid før dere får hjelpJa da.
Logopeden som hjelper Liv i barnehagen har sendt henvisning til PPT tjenesten for videre hjelp.
Rådgiveren ville bare ha en liten samtale med oss som foreldre før de starter
Blir 11 stk. 8 av oss skal sove der i 4 netterDet blir koselig
Hvor mange blir dere da?
vandrer rundt i sentrum, prøver å få poden i magen til å samarbeide med resten av kroppen i dagHei på degVa hittar du på idag ?
Så bra hun får hjelp og at logopeden i barnehagen tar det seriøst!Ja da.
Logopeden som hjelper Liv i barnehagen har sendt henvisning til PPT tjenesten for videre hjelp.
Rådgiveren ville bare ha en liten samtale med oss som foreldre før de starter
OkeiBlir 11 stk. 8 av oss skal sove der i 4 netter
Nei bare oss i grunnOkei
Mange som kommer langveis fra?
Får hjelp allerede siden hun går til logoped en gang i uken, dette blir i tillegg til det.Ok håper det ikke tar lang tid før dere får hjelp
Det var kjapt.Får hjelp allerede siden hun går til logoped en gang i uken, dette blir i tillegg til det.
De skal hjelpe senest 90 dager etter de mottar henvisningen, så det blir på nyåret
Greit å samles i jula daNei bare oss i grunn![]()
Logopeden kommer inn utenfra, barnehagen søkte om det siden hun henger etter i språket.Så bra hun får hjelp og at logopeden i barnehagen tar det seriøst!