Vi hadde ikke tatt oss råd til det nå vi heller. Enda en grunn til at jeg er glad for at vi gjorde det når vi gjorde detHvor mye ble det på?
Vi har ikke råd til å gifte oss ennå uansett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde ikke tatt oss råd til det nå vi heller. Enda en grunn til at jeg er glad for at vi gjorde det når vi gjorde detHvor mye ble det på?
Vi har ikke råd til å gifte oss ennå uansett![]()
Syns det er så godt å se at det ikke bare var megJeg også giftet meg når jeg var 19![]()
Bra du har fått spist god mat i helgen du også da. Hvis ikke så hadde i hvert fall jeg blitt litt bitter, om det var min samboerSpist, har jeg fått inntrykk av.hver gang jeg har ringt, så har jeg ringt midt i et måltid.
![]()
Nabobyen til GdanskSopot har jeg aldri hørt om![]()
Det blir koseligmamma er på besøk så blir vel litt senter og såntenn du?
Tror det altsåså gøy å høre da. Får vel seriøst vurdere å starte Uglefruas nettbutikk på på etsy![]()
Det er detHåper alt er fint med dere alle sammen![]()
Haha, mat er jo en viktig del av min livskvalitet og ja, så hadde blitt bra sur da!Bra du har fått spist god mat i helgen du også da. Hvis ikke så hadde i hvert fall jeg blitt litt bitter, om det var min samboer![]()
heheJa eg kan ikkje tro att eg er 31 år liksom. Vill helst vara yngre![]()
dt er dt7du som har baka?
Ja.. Vi skal bake i morgen viDet er det
Tar en del tid da![]()
Det blir koseligJa.. Vi skal bake i morgen vi![]()
Ikke særlig vanskeligAha! Tror jeg kan få til det![]()
viktig å spiseNei nå er eg sulten igen . Må væl finna meg någon mat snart
jeg er 24Ser att noen her snakkar om alderfår spør hvor gammel er du?? Bara nyfiken liksom ?
heia åå eilevHvem heier dere på da ?![]()
Har ikke angret 1 sekundSyns det er så godt å se at det ikke bare var meg![]()
Ja, med tuppa og mine søskenDet blir koselig
Pepperkaker der også?