Skravletråd desember

Jaja, mannen antyder det kroppen min har følt på i en time, det er leggetid for meg. Logger av pc jeg nå tenker jeg, men skravles sikkert litt fra senga. Jeg sliter med å finne en behagelig liggestilling, og kjenner at halsbrannen er på plass, så da blir det ikke lettere. Jeg synes da det er enklere å ligge litt med mobilen til den nørmest faller ut av hånda på meg, enn og ligge og kjenne på plager i halsen og bekken og resten av meg, og lillevennen som nesten alltid setter igang å turne når jeg legger meg...

Deler av meg må nok i at det skal bli greit å få henne ut etterhvert, men ikke helt enda...

(snakket med lillesøster om at jeg måtte få gå på do da jeg holdt på å legge henne, magen min sprekker snart.... nei, det måtte den ikke, for da kommer lillesøster ut og det er for tidlig, da må hun ligge i et glassbur (kuvøse) og vente...

Ok, man burde ikke si at magen snart sprekker. Sant nok. Men hun har altså fått med seg at premature babyer må ligge i kuvøse. Ja, for hun kjenner noen som har lagt i et slikt glassbur. Mulig hun har fått se bilde av det også. (Jeg har en bror født i slutten av uke 29) Nå er jo jeg 35 uker på vei, så det er ikke sikkert at liollesøster ville trenge et glassbur, men litt for tidlig er det nå likevel)

Haha.. hyggelig da... min eldste klarte det fint på egenhånd. Hun var dog mye mindre, under året.. Har en video som pappaen filmet hvor hun ligger rett ved kattematen med hånden nedi skålen.

"L, hva gjør du?" spør han.
Hun snur seg, med tidenes mest skyldige uttrykk i ansiktet og hånden i munnen.
"Du spiser vel ikke kattemat? Smaker det noe godt da?"
Enda mer skyldig uttrykk i ansiktet.

Haha.. Usjameg. Ble med den ene gangen.

En venninne av meg fikk helt spader da datteren hennes på 2 hadde fått i seg kattemat hos et annet vennepar. Hun var redd det var farlig for ungen, i tillegg til at hun nesten brakk seg av kattematånden til datteren :p
Hehe :p tuppa mi kastet opp og var snurt ei stund :p

Back
Topp