Yes det stemmerEr det noe juleshow eller noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det stemmerEr det noe juleshow eller noe?
Yes det er detLov å håpe på det hvertfall![]()
Jepp!!Nei, male og skålde mandler er noe av det kjedeligste som fins! Koselig med figurer da. Skal det bli julegaver?
Alt etter kl 7 er sove lenge hahahaHaha. Den sa gubben og endel ganger. At helgene skulle man sove leeenge. Vel.. det vet ikke de små. De våknee like tidlig uansett![]()
Får bevege meg nedover mot tvstua etterhvert!Nå er det herrene som går
Så stas! Kan tenke meg det er mye nerver i spenn. Går KB på turn, eller skal dere bare se på?Yes det stemmer
Hahahaha, ja, husker du sa så. Da får hun lage nye, ingen kjære mor.Jepp!!ja
blir litt til meg da jeg er den enste som spiser. Putter litt kakako inni
neste helg skal hun lage pepperkaker som og blir gaver og helgen etter julekort
hun har jo ødelagt 2/3 av de fra bhg haha
![]()
Det er bedre, men jeg er ikke helt I 100 enda nei.Uff da. Hvordan går det med deg nå da?
Håper virkelig jeg ogsåV cup i langrenn !håper det går bra der
Du får prøva å legga deg litt på dagenNja. Godt når jeg sov. Det ble bare ikke så lenge jeg ønsket![]()
Ja,da syns jeg han kan holde seg hjemme nåÅh, kalkun hørtes deilig ut! Tror faktisk kalkun er favoritt julematen min, dersom jeg får tilberedt den på min egen måte!![]()
Ja, håper jeg og. Føler jeg omtrent ikke har sett ham på en mnd. Jobbet mye overtid hver dag, og vært ute de siste tre helgene. Syns godt han kan være hjemme litt og av og til.![]()
Skikkeligt han får en extra kopp kaffeHehe...da får du belønne han skikkelig![]()
Jo,det syns jeg daIkke så veldig; )
Ja eg har alltid likt å ligga længe påSå kjekt, deilig å få sovet litt om morgenen av og til![]()
HahaHaha beste var når jeg gikk gravid å han skulle være med på en kontroll. Så satt det en dame med en baby, babyn gråt veldig mye. Så sier samboer "griner de virkelig så mye"
Ja kjære det gjør de
"Ikke vår unge" svarer han. Ett halvt år senere så satt vi her da med ett barn som har holdt oss våkne hele natten![]()
Var visst ikke det smarteste jeg har gjort. Tenkte at jeg liksågodt kunne lage deig til kransekakestenger mens jeg ordnet til frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med vondt over alt.ikke verst. Her blir det nok ikke baket noe![]()
Så koselig, kreative er de da![]()
Hoho, er begrenset hvor mye vi får i kofferten desverre![]()
Det må du gjøreFår bevege meg nedover mot tvstua etterhvert!
Er vel langt bak degJo,det syns jeg da![]()
To i tet nåHåper virkelig jeg også
Æsj så kjipt altsåDet er bedre, men jeg er ikke helt I 100 enda nei.![]()