Skravletråd desember

Nei, male og skålde mandler er noe av det kjedeligste som fins! Koselig med figurer da. Skal det bli julegaver?
Jepp!! :p ja :D blir litt til meg da jeg er den enste som spiser. Putter litt kakako inni :) neste helg skal hun lage pepperkaker som og blir gaver og helgen etter julekort :) hun har jo ødelagt 2/3 av de fra bhg haha :p

Jepp!! :p ja :D blir litt til meg da jeg er den enste som spiser. Putter litt kakako inni :) neste helg skal hun lage pepperkaker som og blir gaver og helgen etter julekort :) hun har jo ødelagt 2/3 av de fra bhg haha :p
Hahahaha, ja, husker du sa så. Da får hun lage nye, ingen kjære mor. :P :D

Åh, kalkun hørtes deilig ut! Tror faktisk kalkun er favoritt julematen min, dersom jeg får tilberedt den på min egen måte! :p
Ja, håper jeg og. Føler jeg omtrent ikke har sett ham på en mnd. Jobbet mye overtid hver dag, og vært ute de siste tre helgene. Syns godt han kan være hjemme litt og av og til. :p
Ja,da syns jeg han kan holde seg hjemme nå ;) heldigvis snart jul da skal han vel være hjemme?

Ja, min også. :D hvordan lager du den da ? :)

Haha beste var når jeg gikk gravid å han skulle være med på en kontroll. Så satt det en dame med en baby, babyn gråt veldig mye. Så sier samboer "griner de virkelig så mye :o "
Ja kjære det gjør de :p
"Ikke vår unge" svarer han. Ett halvt år senere så satt vi her da med ett barn som har holdt oss våkne hele natten :p
Haha :p
Bestilte et barn som likte å kjøre bil og sove. Haha. Det skjedde IKKE.

ikke verst. Her blir det nok ikke baket noe :p
Var visst ikke det smarteste jeg har gjort. Tenkte at jeg liksågodt kunne lage deig til kransekakestenger mens jeg ordnet til frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med vondt over alt.

Så koselig, kreative er de da ;)

Ja, tenker de hadde litt lyst på sjokolade selv ;)

Hoho, er begrenset hvor mye vi får i kofferten desverre:P

Kjøpe en ekstra koffert da ;)

Back
Topp