Det er ekstremt sjeldent jeg lager frokost til han i helgen.Heldig mann du har da!
Så heldig er ikke min mann, kun på bursdagen sin![]()
De fleste helgmorgener vekker han meg kl 10-11 med te og varme rundstykker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ekstremt sjeldent jeg lager frokost til han i helgen.Heldig mann du har da!
Så heldig er ikke min mann, kun på bursdagen sin![]()
så godt og høreYes! Miniform hjalpfått ut mye luft ved å prompe og det lettet virkelig! Da trenger jeg ikke legevakten i morgen
er jo ingenting galt med lille nurket i magen
![]()
Goood morgenGod morgen alle sammen
vært skikkelig uvær over hos dere?God morgen. For ett vær vi har. Blåst godt i natt.
det er santVar jo lørdag og da er det lov![]()
Det lille jeg sov, sov jeg godt....Goood morgenHvordan gikk natten?
Står han alltid opp med ungene altså? Høres ut som en god dealDet er ekstremt sjeldent jeg lager frokost til han i helgen.
De fleste helgmorgener vekker han meg kl 10-11 med te og varme rundstykker
Søt hund dere har da...ser på the julekalender. Hunden vår er jo helt prikklik den i serien![]()
at jeg aldri har lagt merke til det før
![]()
Han gjør detStår han alltid opp med ungene altså? Høres ut som en god dealDa fortjener han frokost i dag
![]()
har ikea åpent på søndager?Hvordan skal jeg få lurt med meg mannen på IKEA i dag?vet han fikk gave av broren sin i cash for å kjøpe kommode
kjenner at jeg godt kunne dratt å "kjøpt" den. Å litt andre småting i ettermiddag
de åpner kl 14
![]()
heldig mannen er som får frokost servert idagNei, kanskje rydde litt på kjøkkenet før jeg begynner på frokosten til mannen![]()
god morgenGod morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Så hunger gamesHva skal du se på kino?![]()
så godt da. Så du har og fått sovet kanskjeFrøkna her har faktisk sovet ganske greit i natt...oppi min seng da vel og merke, men har ikke våknet ørten ganger som hun pleier
God morgenplaner for dagen ? Her skal vi pynte pepper kake hus
![]()