Yes! Miniform hjalp
fått ut mye luft ved å prompe og det lettet virkelig! Da trenger jeg ikke legevakten i morgen
er jo ingenting galt med lille nurket i magen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høreYes! Miniform hjalpfått ut mye luft ved å prompe og det lettet virkelig! Da trenger jeg ikke legevakten i morgen
er jo ingenting galt med lille nurket i magen
![]()
Nope, never everHva? Aldri spist pinnekjøtt??
Mye å gjøre?Det gikk ikke i dag
Bra han roet seg kjaptHar tydeligvis en mammadalt. I sengen tullet mini rundt. Da han kom i armkroken for en siste nattkos sovnet han på 3 min:-O. Må være rekord. Selv i armkroken
Jeg nøyer meg med den sorte Storsaken jegÅ? Visste ikke det var to av dem som ble gitt ut? FOR DEN SKAL NEMLIG JEG VINNE.![]()
Samme herNope, never ever![]()
Var jo lørdag og da er det lovlitt sunnere enn mg. Toppa det hele med en kopp choccochino(?) Caramel fra Dolce Gusto. Farlig god. Har en firkløver med mørk sjokolade![]()
Ja heldigvisBra han roet seg kjapt![]()
Gjør du vel, ja.Jeg nøyer meg med den sorte Storsaken jeg![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen
Selvfølgelig gjøre jeg det, jeg er veskegalGjør du vel, ja.
God morgen til deg også
God morgen til dere beggeGod morgen. For ett vær vi har. Blåst godt i natt.
Her er roligere enn i går, men tidvis blåser det ganske bra og pisker regn med sludd/hagl i mot vinduene. Før det så er helt stille igjen.God morgen til dere begge
Har ikke lagt merke til noe vind, jeg
Ja det hørtes ut som en komplisert situasjon :/ men det er nok det rette tror jeg, og kalle guttenavnet hvis det er det h*n vil.Ja, det er litt komplisert. H*n sier h*n identifiserer seg som en gutt, derfor har h*n byttet navn på face. Men så er det veldig komplisert i og med at h*n har asperger og i utrolig mange situasjoner gjør likt som folk rundt h*n gjør fordi h*n ikke selv klarer å ta bestemmelser, tolke situasjoner og slik. Trives best med å ta på seg ulike "roller" og bruker dermed mye av tiden til å cosplaye og få være noen andre enn seg selv. Siste året har h*n vært i et miljø der flere er født jenter men kler seg som og sier de oppfatter seg selv som gutter. Behandlere innen BUP mener at dette mest sannsynlig er en slik rolle h*n tar på seg. Det er vanskelig å si og vanskelig å vite hvordan man skal takle det. Jeg er veldig på å fortelle at jeg støtter h*n fult ut om det er dette h*n føler er riktig for seg og om h*n tar et valg i fremtiden om å bytte kjønn, og kaller h*n for guttenavnet når h*n ønsker det. Resten av familien er veldig var på det og mener vi ikke bør oppmuntre dette. Det er en ekstremt komplisert situasjon..
Har våknet noen ganger ila natten og blåst og regnet:-/God morgen til dere begge
Har ikke lagt merke til noe vind, jeg