Nei, da er klokken over 12 og dersom lille U er som de siste dagene vil vel han opp kl 4, så kanskje jeg skal legge meg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder megDet skal dere få!![]()
Haha la du på deg mye??Skulle virkelig ønske det ja!![]()
Ja, er en stund siden sistGøy å komme på pallen.![]()
Vanlig hus katt som heter TuridOisann, skal si hun er effektiv! Er det rasekatt eller huskatt?
Han heter Fred. Selvsagt skal dere få bilde av Fred.Jeg er enig![]()
God natt og sov godtNei, da er klokken over 12 og dersom lille U er som de siste dagene vil vel han opp kl 4, så kanskje jeg skal legge meg nå
Tviler på jeg klarer å holde plasseringa mi ut mnd. Siste halvdel blir travel!!Ja, er en stund siden sist![]()
Får hoppas han sover så dere og får sova gott inattNei, da er klokken over 12 og dersom lille U er som de siste dagene vil vel han opp kl 4, så kanskje jeg skal legge meg nå
Natta MusemorNei, da er klokken over 12 og dersom lille U er som de siste dagene vil vel han opp kl 4, så kanskje jeg skal legge meg nå
Tihi, så herlig navn. Vår er og huskatt som heter Beta. Sterilisert da, så slipper kattunger. Sikkert like greit, ellers hadde vi nok som sagt hatt 15 katter nå.Vanlig hus katt som heter Turid)
Jeg liker navnetVanlig hus katt som heter Turid)
Du har jo lurt deg forbi meg joTviler på jeg klarer å holde plasseringa mi ut mnd. Siste halvdel blir travel!!
Nei og blir jo redd :/ hadde aldri sånn med store N. Ringer de i morgen, for i natt måtte jeg ha sittet der til 6-7 og det er uaktuelt :OVille ha ringt til legevakta, og latt dem bedømme det. Uff, ikke lett for deg dette her.![]()
Sove godt! Følger etter om ikke lenge!Nei, da er klokken over 12 og dersom lille U er som de siste dagene vil vel han opp kl 4, så kanskje jeg skal legge meg nå
Jeg gleder meg veldig til å se FredHan heter Fred. Selvsagt skal dere få bilde av Fred.![]()
Hohohhoho, hadde håpt du ikke la merke til det.Du har jo lurt deg forbi meg jo![]()
God nattNei, da er klokken over 12 og dersom lille U er som de siste dagene vil vel han opp kl 4, så kanskje jeg skal legge meg nå
Hehe, vi ble enige om at kattunger var gøy på tuppa på 3,5 nå syns ikke jeg det er like gøy når vi skal ha en til ser for meg en liten en inni kattedoen. Så hun blir nok sterilisert etter neste kullTihi, så herlig navn. Vår er og huskatt som heter Beta. Sterilisert da, så slipper kattunger. Sikkert like greit, ellers hadde vi nok som sagt hatt 15 katter nå.![]()
Blir nok det for mange. Får vente i spenningTviler på jeg klarer å holde plasseringa mi ut mnd. Siste halvdel blir travel!!