Går ikke glipp av noeDen har jeg faktisk aldri sett.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går ikke glipp av noeDen har jeg faktisk aldri sett.![]()
Ja, men fornuften seiret. Og jeg har gitt bort ei. Mangler hun andre :/Skjønner jeg veldig godt! De er jo så uendelig vakre! Mykre og nuffete. Herlighet.![]()
Det er du jaFlinkis. Jeg har ikke sjekka, men håper jeg er på 4. ennå![]()
Det er du!Flinkis. Jeg har ikke sjekka, men håper jeg er på 4. ennå![]()
Se der ja,da er det da en cakewalk og få overtalt hanHan er en skikkelig nerd, ja! Så tror ikke han kommer til å sette seg helt på bakbeina.![]()
De kommer nok til gode hjem da.Ja, men fornuften seiret. Og jeg har gitt bort ei. Mangler hun andre :/
Det er vanskelig for meg å si hva du burde gjøre.Ekstremt luftsmerter som gjør så vondt som rier
Du er on fire i dagYey klatret til 5.plass
Jul i USA skulle jeg gjerne feiret en gangHaha! Ja, litt stemning må man ha. Er litt påvirka av amerikanske slektninger, så skylder på det.![]()
Ja og. HahaDe kommer nok til gode hjem da.
Men hadde jeg vært singel og barnløs, så hadde jeg sikkert hatt 15 katter.![]()
Ja verkligen merkelligt. Sko de var lika lett ned igjenMerkelig at det er så mye enklere å legge på seg, enn det er å gå ned igjen.![]()
Tihi, cakewalk! Men ja, er nok det. Syns igrunnen det er litt rart at vi ikke har skaffa oss det enda. Men plenene våre er delt i to, liksom. Avskilt av huset og gårdsplassen. Så ikke helt optimalt.Se der ja,da er det da en cakewalk og få overtalt han![]()
Yay! Må prøve å få klatret littDet er du!
Tror vi skal være glade for at vi ikke er det.Ja og. Haha![]()
Denna bruker egJa takk!![]()
Hmm. Det finnes sikkert en løsning på detTihi, cakewalk! Men ja, er nok det. Syns igrunnen det er litt rart at vi ikke har skaffa oss det enda. Men plenene våre er delt i to, liksom. Avskilt av huset og gårdsplassen. Så ikke helt optimalt.
Ja,da hadde vi nok aldri fått oss mannfolk iallefallTror vi skal være glade for at vi ikke er det.![]()
Går fort når det er sånne kvelder som dette! Blir i morgen like effektiv, så er jeg halvveis til 3000! Tviler sterkt på jeg klarer å få inn like mange i morgen da.Yay! Må prøve å få klatret litt![]()
Slik er jeg ogsåNei men må se ferdig likevel
Får i meg mat og væske, men krøker meg sammen og ligger i fosterstilling når smertene kommer. Blir bare verre og verre utover kvelden og får ikke sove pga det :/Det er vanskelig for meg å si hva du burde gjøre.
Ligger du i fosterstilling og ikke får i deg mat hadde det kanskje vært en ide å dra på legevakten, men "overlever" du hadde jeg ventet til mandag