Skravletråd desember

Mhm. Og ikke morsomt å sende 7 meldinger uten å få svar. :p
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut.. Min sender heldigvis meldinger uoppfordret i løpet av kvelden. Sist fikk jeg meldinger som "hjelp, det er ei diger dundre som vil dele seng med meg i natt, og hun gir seg ikke". Haha! Holdt på å daue av latter.. Selv ikke da han hadde vært og spydd hadde hun gitt seg. Hun stod utenfor døren og lurte på om det gikk bra. Endte opp med at han hadde løst soveromsdøren da han gikk og la seg.

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut.. Min sender heldigvis meldinger uoppfordret i løpet av kvelden. Sist fikk jeg meldinger som "hjelp, det er ei diger dundre som vil dele seng med meg i natt, og hun gir seg ikke". Haha! Holdt på å daue av latter.. Selv ikke da han hadde vært og spydd hadde hun gitt seg. Hun stod utenfor døren og lurte på om det gikk bra. Endte opp med at han hadde løst soveromsdøren da han gikk og la seg.
Hahaha! Uff. Noen gir seg ikke. Sambo fortalte en gang om ei lita blondine som ikke tok nei for et svar. Endte opp med at han spurte om å få ta bilde av henne. "jaa selvfølgelig" hadde hun kvitra og satte opp en skikkelig duckface-pose. Så tok han bildet, lente seg frem og hvisket: "takk. Nå får kona et bilde til å klistre inn i svarteboka si". Hahahaha. Hun hadde visst forsvunnet ganske raskt etterpå. :p

Hahaha! Uff. Noen gir seg ikke. Sambo fortalte en gang om ei lita blondine som ikke tok nei for et svar. Endte opp med at han spurte om å få ta bilde av henne. "jaa selvfølgelig" hadde hun kvitra og satte opp en skikkelig duckface-pose. Så tok han bildet, lente seg frem og hvisket: "takk. Nå får kona et bilde til å klistre inn i svarteboka si". Hahahaha. Hun hadde visst forsvunnet ganske raskt etterpå. :p
Haha!
Det verste var at han aldri hadde sett henne før, og noe av det første de hadde snakket om var at han nettopp hadde kjøpt seg hus med sin høygravide samboer, og at han gledet seg veldig til å bli pappa. Rett etterpå begynte hun å fotflørte med ham under bordet.. Blir helt satt ut av hvor dypt noen kvinnfolk får seg selv til å synke.. Må jo være helt desperat når man driter seg selv ut på den måten.

Ser på håndball, spiser twist og skravler! :D du da?

Årh! Fandens at vi ikke har tv..får ikke sett håndball :(
Her har vi nettopp spist biff :D
Skulle prøve å legge mini istad, men gan var jo absolutt ikke trøtt :o hadde altfor sein lur idag :o

Åh, det visste jeg ikke! ❤ skjønner veldig godt du er stolt.
Jeg har sosial angst selv, men ikke så alvorlig grad i det hele tatt. Kan ikke forestille meg hvordan det må være å slite med det hver dag.
Det er fryktelig tungt å se henne slite så mye, så dager som i dag er gull verdt :)

Uff, litt av en overgang da! :O er du bedre nå?
I svangerskapet ja :) men blitt bare verre ellers da jeg har presset meg. Å ta vare på barn klarer jeg fint ❤️ men å jobbe ordinært nei :/ vet ikke om jeg kommer til det en gang

det er lenge :/ vi prøvde i 3 år selv før det gikk :/ men vi fikk det tilslutt til. Men sårt når det ikke går..måned på måned.. Jeg krysser så alt jeg har for dere ♡♡♡
Tusen takk :) Fryktelig sårt, men ikke et alternativ å gi opp. Satser på at det går denne gangen ;)

Back
Topp