Skravletråd desember

Till dere som har bakat:-) kan ikkje dere senda litt kaker hver till meg så slipper eg å baka :D:p

nei nå vil jeg bare sove :p trøtt.... skal ikke si noe om luftsmertene mine for da kommer de vel verre enn verst! roper man ut for tidlig :p men store N er oppe pga sen dupp idag så må jo la henne sove først før jeg sover :laughing002

Spilte selv i 8 år faktisk. Fra jeg vsr 8 til jeg var 16. Men for gammel nå. :p
Håndball vi snakker om? Har 7 år bak meg jeg også. Mamma kjørte meg inn til Trondheim (1,5t) 2-3 dager i uken for at jeg skulle få spille :)

Håndball vi snakker om? Har 7 år bak meg jeg også. Mamma kjørte meg inn til Trondheim (1,5t) 2-3 dager i uken for at jeg skulle få spille :)
Håndball ja! Så fint gjort av din mor. Mi var periodevis trener, og veldig ivrig. :p
Hvor på banen spilte du? Jeg var venstre ving. :)

oi jeg spilte og håndball. spilte fra jeg var 13-16 tror jeg. da flyttet alle over til ett annet lag og da sluttet jeg :p

Jeg som trodde jeg hadde skikkelig stygt å kjedelig hjem. Fikk høre jeg hadde det veldig fint og moderne i dag :D det var Stas :D

Back
Topp