Man e væl aldrig før gammalSpilte selv i 8 år faktisk. Fra jeg vsr 8 til jeg var 16. Men for gammel nå.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man e væl aldrig før gammalSpilte selv i 8 år faktisk. Fra jeg vsr 8 til jeg var 16. Men for gammel nå.![]()
Hadde vært deilig! Fint med runde tall!Klart du klarar det ikvell![]()
Ja det var en stund siden vi hadde pannekakerJasså låter gott med pannkakor. Er den lille lett å lägga??
Føles sånn, haha. Føler meg litt rusten.Man e væl aldrig før gammal![]()

Hahaha! Rett og slett ha en spleisefest?Till dere som har bakatkan ikkje dere senda litt kaker hver till meg så slipper eg å baka
![]()
Så bra att dere har fått rutiner så tidligtJa det var en stund siden vi hadde pannekaker
Legging av den lille er litt av og påhun er snart 5mnd men føler vi har rutinen på plass
![]()
Neida. Han er litt sliten etter i går tror jegJasså. Sitter han fastklistra i TV eller hahaha
Håndball vi snakker om? Har 7 år bak meg jeg også. Mamma kjørte meg inn til Trondheim (1,5t) 2-3 dager i uken for at jeg skulle få spilleSpilte selv i 8 år faktisk. Fra jeg vsr 8 til jeg var 16. Men for gammel nå.![]()
Yes da er det reddat slipper eg å baka eg som ska ha 3 voksa og 1 barn till i jul/nyttårHahaha! Rett og slett ha en spleisefest?helt i orden!
![]()
Aha ja. Hard fest sikkerNeida. Han er litt sliten etter i går tror jeg![]()
Håndball ja! Så fint gjort av din mor. Mi var periodevis trener, og veldig ivrig.Håndball vi snakker om? Har 7 år bak meg jeg også. Mamma kjørte meg inn til Trondheim (1,5t) 2-3 dager i uken for at jeg skulle få spille![]()
Haha! Jeg pleier som regel å bake altfor mye, så det er helt i orden!Yes da er det reddat slipper eg å baka eg som ska ha 3 voksa og 1 barn till i jul/nyttår![]()
oi jeg spilte og håndball. spilte fra jeg var 13-16 tror jeg. da flyttet alle over til ett annet lag og da sluttet jegHåndball vi snakker om? Har 7 år bak meg jeg også. Mamma kjørte meg inn til Trondheim (1,5t) 2-3 dager i uken for at jeg skulle få spille![]()
Halve gleden er jo samholdet på laget!oi jeg spilte og håndball. spilte fra jeg var 13-16 tror jeg. da flyttet alle over til ett annet lag og da sluttet jeg![]()
Så koselig! Hvem som sa det?Jeg som trodde jeg hadde skikkelig stygt å kjedelig hjem. Fikk høre jeg hadde det veldig fint og moderne i dagdet var Stas
![]()
da er vi tojeppliker å ha kontroll
![]()
jaa. Har sett de mye bedre før ...Nå må de ta seg sammen syns jeg..