Oioioi, jeg kan jo bare velge og vrake jo! Herlig!Du må gjerne bake til meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioioi, jeg kan jo bare velge og vrake jo! Herlig!Du må gjerne bake til meg![]()
min må mases på når det gjelde rot og sånt. Går å rydder hele dagen etter han. Spesielt sokker tror han gjerne hører hjemme i sofa, senga, stuegulvet, gangen og til og med kjøkkengulvet. Sjelden jeg finner de på badet i skittentøyskurven for å si det slikJeg må mase på min jeg!
Men skal ikke klage da, han er kjempe flink med ungene
Så selv om han er en rotekopp til tider og ikke ser på rot slik som meg -så tar han seg tross alt av alt som har med bilen å gjøre; vaske, bytte dekk o.l og han gjør mye på utsiden; klippe plenen, bygge terrasse, maler osv
Det klarer du helt fint![]()
Skal gi det et ærlig forsøk iallefall!klart du gjør?![]()
JappOrker du å skravle da?![]()
åååw. Så søtt da. Håper dere får det til snart ♡♡♡ prøvd lenge?Noe av det vi laget. Jeg laget dama og lillesøster laget mannen. Hun mente det skulle være meg og mannen, så overrasket hun meg med å lage et barn til for hun håper så sterkt at vi snart får det til ❤❤❤❤
Tusen takkså utrolig søtt! <3 flinke dere er![]()
Så utrolig herlig! ❤Noe av det vi laget. Jeg laget dama og lillesøster laget mannen. Hun mente det skulle være meg og mannen, så overrasket hun meg med å lage et barn til for hun håper så sterkt at vi snart får det til ❤❤❤❤
bare start å bak duOioioi, jeg kan jo bare velge og vrake jo! Herlig!![]()
Jeg kjøpte på ebayfint ble det iallefalljeg tegner med tusj, men tenker å skaffe meg blyanter også
Liker bedre å se på enn å gjøre det selv.Japper ikkje så sport intreserade før å si det sånn
![]()
Kommer du til tacoen?på vei, på veii!![]()
Hun er fantastisk. Og det var så stort av henne å bli med på verksted. Hun har aspergers syndrom i veldig alvorlig grad og sliter ekstremt mye med sosial angst. Jeg er superstolt av henne!Så utrolig herlig! ❤
evakueres hele byen??? Men fysj jeg hadde blitt driiitsur og redd om jeg ikke hadde hørt fra min på så lenge :OHan er på julebord med kompisgjengen midt i en by 2-3 timer unna som holder på å evakueres pga ekstremværet, og jeg får ikke tak i ham. Noe jeg aldri gjør når han er ute, men syns han kunne ha sendt en sms om hva planen er og sånn.han har drukket siden klokka ni idag morges, og jeg fikk siste livstegn klokka 12.
bruser godt i kroppen min, kjenner jeg.
![]()
Jeg er ikke i tvil om at du klarer detSkal gi det et ærlig forsøk iallefall!![]()
Hehe, takkFlink jente![]()
3 lange år nå i desemberåååw. Så søtt da. Håper dere får det til snart ♡♡♡ prøvd lenge?
Åh, det visste jeg ikke! ❤ skjønner veldig godt du er stolt.Hun er fantastisk. Og det var så stort av henne å bli med på verksted. Hun har aspergers syndrom i veldig alvorlig grad og sliter ekstremt mye med sosial angst. Jeg er superstolt av henne!
kan du ikke sende de privat melding på fb?driver å tenker på søskenvogn eller ei, men kan ikke skrive til kattis babyshop på fb for da ser kjente at jeg er gravid og jeg vil ikke fortelle om min graviditet der før en god stundmine nærmeste venner skal få vite først og vil gjerne få møtt de å si det
![]()