Kos deg masse snuppaDa stikker jeg på juleverksted! Vi skravles senere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg masse snuppaDa stikker jeg på juleverksted! Vi skravles senere![]()
Nei de e sant.
E han Mye våken om netterna ??
Hurra for snuppa ♡Juhu. Jenta mi er 5 måneder idag![]()
Slik var det her også, det gjør ting litt lettereOff ja ikke lett med denne søvnen:-/. Føler meg så fæl også men vi trenger alle søvn. Heldigvis er han en blid gutt ellers
. Bare veldig umulig ved soving på kveld.
Det må vi vel få til I dag40 innlegg er det vel
jeg tar med julepapir!!!JA!! Jeg handler inn, bare kom du![]()
Regner med det skal gå fint jaDet må vi vel få til I dag![]()
Tja. Jeg får sette meg ned og skrive en ønskeliste, tenker jeg.Hva får du da?![]()
Gratulerer så mye
Og nå er jeg jo hjemme alene og, så kan ikke skylde på de andre heller.tror vi har husnisser som roter når vi ikke er der! Det samme skjer her. Skjønner ingenting??![]()
det tilhører vel sjeldenhetene, så godt var det nokGjorde det, for en gangs skyld så er jeg nesten uthvilt![]()
Hurra for snuppa ♡
Syns ikea sitt er helt fantastisk! Godt og salt!Da stikker jeg på juleverksted! Vi skravles senere![]()
må utnytte når snuppa ville legge seg igjen. Etter å ha sovet 19-0730 i strekk :O måtte bare inn noen ganger med smokk før.vi la oss.Hehedet er lov det!
Jeg så de hadde på plantasjen! Ikke så langt fra kassene, midt i en utstilling med nisser!Etter at dagen startet kl 04:00 fikk jeg lov å sover igjen kl 06:30-11:00 og ble vekket med beskjed om at om 12 minutter var rundstykkene til frokosten min ferdig.
Lurer på om jeg i løpet av helgen skal ut og shoppe litt julestemning, noen som vet hvor de har det?
Mannen påstår de har det som inhalator på apoteket, men at man må ha resept så det er uaktuelt.
Mener jeg tidligere har kjøpt det på Plantasjen, noen som vet om de har det i år også?
Blir store N fremover nå!Jakrysser fingrene
Kan ikke kalle lille N for lille mer hun skal jo bli storesøster
N skal lytte på magen sin som mamma og liker veldig godt babyen sin lyd
under 170 så tror lille gullet i magen sover
![]()
Haha, tok meg 2.5 timer.neidrikker en kaffe først
tar tid dette
![]()