Oh Yes!!!Haha! Kan tenke han blir svar skyldig da! Tenk den haugen med gaver du får da, en pakke for hvert år han har glemt deg...med renter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh Yes!!!Haha! Kan tenke han blir svar skyldig da! Tenk den haugen med gaver du får da, en pakke for hvert år han har glemt deg...med renter!
Jeg jobber som rådgiver innen offentlige anskaffelserJa, altfor lenge for en sliten småbarnsmor haha.
Skal sove leeenge med ørepropper etterpå
Jeg jobber som personlig assistent ved siden av studiene. Du da, utenom permen?
Ja, jeg ønsker meg jo den så det blir braJa de me de ju og fin gave![]()
Stemmer det, men jeg fikk lov til å sove kl 06:30-11:00 etterpå, så klager ikke lengerdet var tidlig da. Lille U som ikke ville sove mer?![]()
Har store forhåpningerHe he ja vi får håpe den gjør det
Måtte du vekke han?Jada det er han nå
Liker du ikke å pakke inn? Det er jo så kjektKom hit å pakke inn mine du kjære
Har kun laga kalkun en gang før,men ds ble den god og saftigSyns det er vanskelig å få den saftig og deilig
Den driver og godgjør seg i kjøleskapet nå![]()
Jaog så kan den gjøre meg glad etter hvert
![]()
Fra mannenHa ha fra nissen?
Får håpe de innfrir; )Har store forhåpninger![]()
Det er dråpen man tar på en liten skjeBle nevnt miniform er det dråpene eller tablettene? Skal holde meg til minimalt med brus og lakris. Unngå løk, brokkoli m. Blomkål, kålrabi, erterkjøpe Biola også
Nope var våken da jeg komMåtte du vekke han?
Det har jeg hvertfall! Snilleste som finnesDa har du ikke vært snill![]()
He he å ja. Sånn å forståFra mannen![]()
Vi skulle bare kjøpe en liten ting til hverandre. Jeg ønsket den og den var på tilbud når jeg var på kjøpesenteret
![]()
Liker det men blir leiLiker du ikke å pakke inn? Det er jo så kjekt![]()
He he ja ja da er ikke nissen snillDet har jeg hvertfall! Snilleste som finnes![]()
Hurra! Jeg har klart å ta igjen de innleggene jeg manglet fra I går.. 40 stk. Målet er å nå 1000 i dag, manglet 80 nå da.Hurra klatret 3 plasser jeg
Var på jobb, handlet inn til juleverksted, besøk av mormor, ut på restaurant med kollegaerHva har du gjort?
Det er bra da. Mine er på café de nå. Jeg er så kvalm at jeg ville være hjemme..Nope var våken da jeg kom
Ja, blir hvile idag...Du får hvile i dag du da