Skravletråd desember

De er forutsigbare sånn de barna. De er avhengig av søvn de bare skjønner det ikke selv :/ håper dere finner noe som hjelper,be om hjelp! Vår sovnet av seg selv tilslutt men våknet 100 ganger på natta og tilslutt ble vi så sliten at vi ikke helt viste hva vi skulle gjøre. Helsestasjon kan komme med råd, men jeg regner med du har prøv der? Klem til deg,jeg forstår fortvilelsen din så altfor godt.
Hs ga meg ett kort til noe familiegreier som holder til rett ved siden av eller foreslo skrikekur. Nå er ikke jeg helt fan av skrikekur så får heller kanskje prøve å ringe til de jeg fikk kort til

God morgen.

Storebror sto opp for snart en time siden. Lillesøster ba jeg prøve å sove litt til sånn ti min før eller noe sånn, og jeg tror hun sover enda, har ikke hørt at hun sto opp, eller at de har klippet ned pakkene sine som jeg ba eldste vente med til søstra sto opp.

Hopper inn her litt :)
Har vært mer eller mindre våken i 25 timer, kun en liten mini-lur på ettermiddagen.... Skal jobbe i 2,5 time til.... Er kvalm for jeg er så sliten!

Noen andre våkne? Som vil holde meg med selskap? :)
25 timer... grådig lenge våken da. Håper du får sove leeenge når du er ferdig på jobb :)

Back
Topp