Hvor mange mnd er baby?Stemmer det, men nå høres det ut som om han er ved å sovne igjen så da får jeg snart lagt meg så sant ikke frøkna våkner
Håper du får sove litt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange mnd er baby?Stemmer det, men nå høres det ut som om han er ved å sovne igjen så da får jeg snart lagt meg så sant ikke frøkna våkner
Ja, altfor lenge for en sliten småbarnsmor haha.Jeg er våken.
25 timer er lenger, får håpe du får en lang lur etter jobb.
Hva jobber du med?
Så kjedelig! Ble du vekket av barn eller deg selv?Jeg er dessverre våken. Skjønner ikke hvorfor, for jeg er langt i fra uthvilt.
Våknet 6 som vanlig:-/.Får hoppas dere får sova længe imon![]()
Du får gi beskjed hvis du knekker denDen koden hadde vært fin å ha en "oppskrift" på ja..
Her har vi holdt på siden kl20 og løpt inn of ut av rommet![]()
Begge delerSå kjedelig! Ble du vekket av barn eller deg selv?
Hs ga meg ett kort til noe familiegreier som holder til rett ved siden av eller foreslo skrikekur. Nå er ikke jeg helt fan av skrikekur så får heller kanskje prøve å ringe til de jeg fikk kort tilDe er forutsigbare sånn de barna. De er avhengig av søvn de bare skjønner det ikke selv :/ håper dere finner noe som hjelper,be om hjelp! Vår sovnet av seg selv tilslutt men våknet 100 ganger på natta og tilslutt ble vi så sliten at vi ikke helt viste hva vi skulle gjøre. Helsestasjon kan komme med råd, men jeg regner med du har prøv der? Klem til deg,jeg forstår fortvilelsen din så altfor godt.
Hehe, skal ikke være greitBegge delerbabyen i magen er nok en medvirkende årsak. De to andre ungene sover, men hun eldste våkner vel snart. Nesten forundret over at hun ikke er stått opp allerede
![]()
jaa. Våkna nettopp op hadde fremdeles lyst på taco med en gangJeeeg også! Gleder meg til middag allerede![]()
Det er forståeligNei det går ikkedatt litt av lasset her når gubbis plutselig kom hjem..
horn med ost og skinke er jo supergodtEneste min aldri blir lei av er horn med Ost og skinke![]()
Min sov greit frem til han var ett år... så var det slutt på detHåper det for har hørt det i 6 måneder nå. Men blir nok bedre men hadde håpet det ikke var så grusomt nå når jeg snart begynner på jobb igjen.
Den skal jeg ta neste gangPå sykehuset også..."jeg betaler faktisk skatt" som om det gir de førsteprioritet til alle slags behandlinger de måtte ønske![]()
Hva har du gjort?Eeeeeendelig hjemme! Har jo vært fullt kjør i hele dag.
det var tidlig da. Lille U som ikke ville sove mer?Da var det nok en morgen som startet kl 4...
Da har du ikke vært snillJaaa!! Fra nissen, jeg får aldri gaver av han![]()
25 timer... grådig lenge våken da. Håper du får sove leeenge når du er ferdig på jobbHopper inn her litt
Har vært mer eller mindre våken i 25 timer, kun en liten mini-lur på ettermiddagen.... Skal jobbe i 2,5 time til.... Er kvalm for jeg er så sliten!
Noen andre våkne? Som vil holde meg med selskap?![]()
dårlig natt?Jeg er dessverre våken. Skjønner ikke hvorfor, for jeg er langt i fra uthvilt.
Det syns tuppa her var best også. Julekongen var kjedelig...