Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok liv her ja. Men det er bare et lite døgn. Så det går bra. Fire unger mellom 4 og 7 er ellers litt mer enn en høygravid egentlig synes er avslappende ;-)Aha skjønner. Høres ut som det blir liv hos dere![]()
Ja de me de ju og fin gaveJeg får en krølltang jegKjøpt og pakket den inn selv
![]()
![]()
![]()
Omg de hade aldrig stått ut med. Hade bara skrudd av filmen å lagt Meg.Er ferdig nå.. Brukte bare nesten 5 timerhaha!
Godmorgon mina våkna og tidligt spelar inte roll om de Legger seg 19 eller 21Våknet 6 som vanlig:-/.
Ikke santDet ville vært veldig kjedelig
Akkurat likt her:-/. Kunne godt sovet litt lenger når de sovner sentGodmorgon mina våkna og tidligt spelar inte roll om de Legger seg 19 eller 21
He he det vil jeg tro jaDet blir nok liv her ja. Men det er bare et lite døgn. Så det går bra. Fire unger mellom 4 og 7 er ellers litt mer enn en høygravid egentlig synes er avslappende ;-)
Godt å sove lenge daGodmorgon allesamman. Våkna akurat nå. Fick ikkje sova för kl var 2:30. Jenta hårt de gåendes . Så så trött hodepine og.
Omg de hade aldrig stått ut med. Hade bara skrudd av filmen å lagt Meg.
Ja. Ligger en tynnribbe i kjøleskapet som venter på å få litt omsorg og pleie. Men må vente noen dager med å steke den daMå lage deg det da![]()
God morgenGod morgen
Hva er planene for dagen?
Så koseligDet gjør noe med stemninga når bordet er dekket med slikt![]()
Krusene er like. Tallerken har fire ulike motiv, snømann, reinsdyr og julenissens slede.
God morgenGodmorgon allesamman. Våkna akurat nå. Fick ikkje sova för kl var 2:30. Jenta hårt de gåendes . Så så trött hodepine og.
Er ikke så lenge til mandagJa. Ligger en tynnribbe i kjøleskapet som venter på å få litt omsorg og pleie. Men må vente noen dager med å steke den datenker ribbe på mandag iallfall
gleder meg!!