Skravletråd desember

Godt det ikke bare er her :p haha
Hihi tror det er ganske kjent hos de fleste. Her er hun begynt med noe vi ikke helt skjønner. Sover, men så fort smokken faller ut på feil tidspunkt, begynner hun å hyle/skrike.:S.

woho. Jeg gleder meg :D ;) jeg bruker lefser, og knuser tacoskjell inni ;) hva gjør du?
Det har jeg ikke prøvd :O :O SMART!! Jeg varierer mellom lefse og skjell

Det har jeg ikke prøvd :O :O SMART!! Jeg varierer mellom lefse og skjell
har du ikke?:O det er suuupergodt. Må steke skjellene først. Da blir de ekstra crunchy og gode ;) prøv deg imorgen ;) jeg bruker og de mini taco tubsene :)

har du ikke?:O det er suuupergodt. Må steke skjellene først. Da blir de ekstra crunchy og gode ;) prøv deg imorgen ;) jeg bruker og de mini taco tubsene :)
Jeg skal prøve :D Har prøvd de båtlefsene, men det ble bare rot :P

Lille nurket har det bra ❤️ våken hihi for svømte unna dopleren :) skal prøve å legge det til hvis lille N vil høre ellers ikke bruke den annet enn nå i stede for å dra ned på legevakten. Må kutte ut løk, grønnsaker som gir luft, brus, faris i små mengder og samme med lakris. Dette skal jeg klare :) flere ting som gir luft? Fikk tips om miniform og Biola :) denne gangen er jeg visst veldig sensitiv på mat. Var ikke det med lille N. Bare luftsmerter så slapper av :) hadde det vært noe med babyen hadde de kommet i tak og hadde det vært tarmene hadde jeg hatt vondt å trykke der. Kun øm på livmor som vokser så voksesmerter samtidig. Glad jeg slapp å dra ned på legevakten midt på natta. Måtte ha ventet en god stund :O

Back
Topp