Då har du og fått gjort noetflink du har vært. Jeg har sett film og sydd trådene i alle 3 genserne som lå herklar til damping imorgen
![]()
Eg blev så förbannad tidigare att eg börja grina ( hormonerna tar Meg över )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då har du og fått gjort noetflink du har vært. Jeg har sett film og sydd trådene i alle 3 genserne som lå herklar til damping imorgen
![]()
Jo, jeg har vært kjempesnill! Det må ha skjedd en listefeil hos nissenHar du ikke vart extra snill i år![]()
Tror jeg må gjøre detDu får sende han et brev med ønsket![]()
Ohh eg älskar det. Nest uke då ska eg pakka in massa gaverDet er så koslig å pakke inn gaver![]()
Jeg har allerede pakket inn alle :O Men skal på juleverksted i morgen daOhh eg älskar det. Nest uke då ska eg pakka in massa gavergläder Meg
Sikkert det. Nissen e sikkert bara lite seint ute päJo, jeg har vært kjempesnill! Det må ha skjedd en listefeil hos nissen![]()
oj.. lang dag med andre ordJobb, så på kjøpesenteret for å handle inn til juleverksted, så besøke lillesøster, så ut å spise med folk fra jobben. Dro hjemmefra 07.00 og kom hjem nå for noen minutter siden![]()
Så Kjekt juleverkstedJeg har allerede pakket inn alle :O Men skal på juleverksted i morgen da![]()
Helsesekretær på sykehusetoj.. lang dag med andre ord
Hva jobber du som?
Jeg vil ta en råsjans og tippe at det er en fjellrelatert film?![]()
Jo, men han kom ikke i fjor hellerSikkert det. Nissen e sikkert bara lite seint ute pä
vi hadde det en periode. Ulike variasjoner av taco. Gubbem ble dritlei og nekta taco på flere månederhaha
ikke jeg hellerTror aldri jeg kan bli lei av taco![]()
Er den bra da?Haha,ja
Handler om en gjeng som skal bestige Mount Everest![]()
Ja, gleder meg veldigSå Kjekt juleverksted![]()
Tror jeg må lage det i morgenikke jeg heller![]()
Takkmåtte få de vekk. Blir gal av å se på de . Ikkje lett å se film när babyen våknar hela tiden .
ah. Trives du som det?Helsesekretær på sykehuset![]()
Haha nei då må du bytta ut din julenisseJo, men han kom ikke i fjor hellerEller året før...

oj. Skikkelig urolig :O ja, send han inn![]()