Høres ut som noe jeg kunne liktDu kunne bare kommet med ordre om hva det skal stå på til/fra lappene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som noe jeg kunne liktDu kunne bare kommet med ordre om hva det skal stå på til/fra lappene![]()
Får hoppas dere får sova længe imonDa håper jeg mini har sovnet og sover godt nok til at jeg kan lirke han i seng og få noen timers søvn selv. Er så trøtt så trøtt og håper mini sover lenger enn til halv 6 i morgen![]()
Så koseligLunsj med pappa i morgen, og ut og spise med mannen på kveldenEllers ingen planer.
Du da?![]()
Jaja den var hærligSøvnen høres god ut da!![]()
Ja santNeida, går nok veldig fint
Heller det en å lage to barnebursdager rett etter hverandre med de samme gjestene uansett.
Hva skal du se på kino?Så koseligjeg skal på kino og kanskje ut
Jaja den var hærlig
Ja sant
God natt!Tar kvelden jeg![]()
ikke sant. Liiite lyst å gjøre det verre![]()
Fryktelig dårlig gjortIkke jeg heller!
jaaa. Elsker taco![]()
På sykehuset også..."jeg betaler faktisk skatt" som om det gir de førsteprioritet til alle slags behandlinger de måtte ønskeNei de gjør ikke det
Ufattelig masse sure mennesker altså?!![]()
sov godtForbereder meg på en lang dag i morgen, så jeg tar og køyer tidlig i dag også. Natta!
For en gangs skyld skulle jeg ut i kveld og gubben skulle ta ansvar for legging av mini. Det endte med en som våknet 4 ganger på de 4 timene jeg var ute og selvsagt var våken når jeg kom hjem. Så nå ligger jeg her med en våken gutt som nekter å sove. Sliten av en styrete unge som ikke vil knekke koden når det kommer til søvnen. Prøvd alt
blir nok i ekstaseTusen takk!
Gleder meg til å se reaksjonen hans i morgen![]()
![]()
"Kjære nissen! Hvor blir det av gavene mine?"Syns jeg du burde!![]()
Ja nå har eg strykit klæder på en fredagskveld . E de fler som har lagt seg her inne![]()
og DET kan vi iallefall ikke ha noe av :ODET blir det lite skravling av![]()
Hvilken film ser dere?Godt jobba
Vi prøver å se på film.. Har holdt på i to timer nå og er bare halvveismå jo sette på pause hver gang mini våkner
![]()