De er på vei!Supert. Jeg venter i spenning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er på vei!Supert. Jeg venter i spenning![]()
Tusen takkGratulerer så mye
tusen taakkGratulerer med baby
Hehe. Jeg kjøpte én pakke med surkål. Tenkte at vi trenger en til jul, liksom. Surkål er vel strengt tatt aldri særlig dyrt?Du får handle inn litt flere. Er jo så billig.![]()
Våre må som oftest kastes...
ja hihi snuppa kom på onsGratulerer? Er det tid for å gratulere?![]()

Hva har du drevet med da?Heisann ! I dag har det virkelig gått i ett
Aner ikke hva surkål koster til vanlig jeg! :OHehe. Jeg kjøpte én pakke med surkål. Tenkte at vi trenger en til jul, liksom. Surkål er vel strengt tatt aldri særlig dyrt?
Melisen? Holder ikke det seg sånn ca i 100 år?![]()
Tror det koster sånn maks 15 kr til vanlig, sikkert ikke så mye engang.Aner ikke hva surkål koster til vanlig jeg! :O
Da får du legge beina høyt og prøve å slappe av litt resten av kveldenHeisann ! I dag har det virkelig gått i ett
Hurra!ja hihi snuppa kom på ons![]()

Uff, det gjør det jo igrunnen bare enda verre.Tror det koster sånn maks 15 kr til vanlig, sikkert ikke så mye engang.
Våkna sent, så skulle snuppa ha lur og mat, dro til byen. Så måtte vi spise igjenHva har du drevet med da?![]()
Haha, blir sliten av å høre om det.Våkna sent, så skulle snuppa ha lur og mat, dro til byen. Så måtte vi spise igjenså spilte jeg i byen med trommekorpset, så måtte skifte og sånn. Også måtte vi handle. Når vi kom hjem så skulle vi lage mat og bade å legge snuppa
![]()
Hehe... det var det da. Vi får se om vi får laget noe snop her til jul, men jeg heller mot å vente til tidligst ettermiddagen 17.12 med å lage julesnop med sjokolade, rett og slett fordi da håper jeg å få avklart om guttungen kan spise "spor av nøtter", noe som gjør det en million ganger lettere...
Så deilig daJeg har faktisk fått gjort litt her hjemme!) vært oppe av sofaen og holdt på i nesten en time nå. Føles helt herlig
![]()
La oss håpe at Han kan det, kan forestille meg det blir vanskelig å finne ferdigprodukter uten "spor av..."
Jeg vet ikke, sitter på fly til WarszawaMye som skjer i desember da
Hvordan går det med svigers på besøk?
Gratulererja hihi snuppa kom på ons![]()