Skravletråd desember

Hehe. Jeg kjøpte én pakke med surkål. Tenkte at vi trenger en til jul, liksom. Surkål er vel strengt tatt aldri særlig dyrt?

Melisen? Holder ikke det seg sånn ca i 100 år? :p
Aner ikke hva surkål koster til vanlig jeg! :O

Brukt dopleren en gang idag motsetning til 2 eller flere ved magesmerter. Roligere nå :) usikker på om jeg har kjent små dult idag men kan ikke forvente hver dag ❤️ se litt serie så sove og bare slappe av denne helgen :D

Hva har du drevet med da? :o
Våkna sent, så skulle snuppa ha lur og mat, dro til byen. Så måtte vi spise igjen :p så spilte jeg i byen med trommekorpset, så måtte skifte og sånn. Også måtte vi handle. Når vi kom hjem så skulle vi lage mat og bade å legge snuppa :p

Våkna sent, så skulle snuppa ha lur og mat, dro til byen. Så måtte vi spise igjen :p så spilte jeg i byen med trommekorpset, så måtte skifte og sånn. Også måtte vi handle. Når vi kom hjem så skulle vi lage mat og bade å legge snuppa :p
Haha, blir sliten av å høre om det. :p

Hehe... det var det da. Vi får se om vi får laget noe snop her til jul, men jeg heller mot å vente til tidligst ettermiddagen 17.12 med å lage julesnop med sjokolade, rett og slett fordi da håper jeg å få avklart om guttungen kan spise "spor av nøtter", noe som gjør det en million ganger lettere...

La oss håpe at Han kan det, kan forestille meg det blir vanskelig å finne ferdigprodukter uten "spor av..."

La oss håpe at Han kan det, kan forestille meg det blir vanskelig å finne ferdigprodukter uten "spor av..."

Det er vanskelig å finne råvarer uten spor av også. Kokesjokolade har spor av. (og absolutt hvert eneste brød på rema og obs, forøvrig, det styrer litt hvor vi handler ja...)

Back
Topp