HalloHei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HalloHei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Oo....hh....huff da!!Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig
Det er vanskelig å finne råvarer uten spor av også. Kokesjokolade har spor av. (og absolutt hvert eneste brød på rema og obs, forøvrig, det styrer litt hvor vi handler ja...)
Hva bestilte du?I dag blir det bestilling av mat her til middag. Hva står på menyen hos dere?
så kjekt hvor længe blir du dær??Jeg vet ikke, sitter på fly til Warszawa![]()
Håper dere får en fin turJeg vet ikke, sitter på fly til Warszawa![]()
Effektiv bakemester Harepus du er da!Da er risboller satt til kjøling, og tenker jeg begynner på neste bakepunkt - colakaker! Snakkes senere, damer!![]()
I dag ble det pizzaHva bestilte du?
Her ble det svigermor sine fiskeboller![]()
Fysj, det er skummelt!!Fy faen å glatt det er.
Hold på å kjøre av veien to ganger bare på den lille turen jeg var ute.
Fikk ikke tak i det jeg skulle ha og må på det andre sentret, med det får vente til mannen kommer hjem slik at jeg kan få bilen med piggdekk
Ikke santHaha, blir sliten av å høre om det.![]()
Kos dere i helgaBlir enkel middag idagtomatsuppe med pølser
nyte en helg uten planer det blir helt supert altså
![]()
Det skjønner jeg heldiggrisJa gleder meg til hver frisørtime![]()
De Lurar eg og påHallohva heter hun da??
Så mye spennende!Nettopp ferdig med siste del av troika konfekt. Ble 600 g også sjokolade boller som står i kjøleskapet. Neste på lista er pepperkake deig. Og orio konfekt til uka
Yeei, så deiligHurra! Det er tacofredag!![]()
Dere ogKos dere i helga![]()
Heeeii!!Halloooooooo![]()
Takk for dettusen taakk
kjekt å se deg igjen her inne