Skravletråd desember

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner forresten :)
Hallo:D hva heter hun da??

Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig
Oo....hh....huff da!!:eek:

Det er vanskelig å finne råvarer uten spor av også. Kokesjokolade har spor av. (og absolutt hvert eneste brød på rema og obs, forøvrig, det styrer litt hvor vi handler ja...)

Jeg vet problematikken! Jobben min krever at jeg skal vite hva alle kan spise og det er sikkelig triste greier når man plutselig ikke kan spise "spor av" for da forsvinner det veldig mye mat fra listene....

fikk hjerte i halsen da en jente som ikke kunne spise Noe av dessertene vi serverte; Hun smilte til meg og sa det var greit, og at hun var vant til det....og hun var bare åtte år;/

Back
Topp