Nam nam, det er godt.Han laget pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam nam, det er godt.Han laget pizza
Jeg berger nok ut året på de jeg har uansett. Lite kjøkken har jeg for øyeblikket også.Har en jeg![]()
Da må jeg jo lage de da.. det vet jeg ikke helt. Smaker gjerneBurde prøves!![]()
Skal sende bort en smaksprøve eller to!Da må jeg jo lage de da.. det vet jeg ikke helt. Smaker gjerne![]()
He he ja eller detHehedet eller konfekt ala melis
![]()
Er det sånn hos deg også nåSkjønner i dag hva du mente md fb forresten...![]()
Yes det er detNam nam, det er godt.
Bruker lite melisJeg berger nok ut året på de jeg har uansett. Lite kjøkken har jeg for øyeblikket også.
Pakkene?? Har fu køpt noet ??Må gå ut og ta inn pakkene mine..
Hva hadde dere på?Yes det er det
Supert. Jeg venter i spenningSkal sende bort en smaksprøve eller to!![]()
Litt forskjellig i grunnHva hadde dere på?![]()
Ja, både der og på snap chat.Er det sånn hos deg også nå
Hentet 4 pakker på postenPakkene?? Har fu køpt noet ??
Folk nå til dags altsåJa, både der og på snap chat.
Det er om melis
Aha . Har selv flera pakker som ska hæmtas. Men mannen orkar ikkje hæmta de Igår eller idagHentet 4 pakker på posten
Våre må som oftest kastes...Melis.... tror jeg har.... men har ikke kontrollKjøper alltid når jeg trenger, så somregel har jeg mange pakker
Jeg henta de selv jeg.Aha . Har selv flera pakker som ska hæmtas. Men mannen orkar ikkje hæmta de Igår eller idag![]()
Blir vel litt hos svigers i bardu og litt hos mine i Narvikde var 2 når jeg var gravidhun eldre.. fant det virkelig vanskelig å snakke med henne. Litt som du og beskriver med hu andre
hvor skal du på juleferie da?
jeg kjente selv liv to uker før oul. Gubben og. Men torte ikke helt tru på det
![]()