La gutten din seg greit?Hei allesammeni am back efter noen timmar søvn. Laga middag och hæmta gutten i bhg
. Nå legger mannen gutten. Sitter meg och jenta på sofan å koser oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La gutten din seg greit?Hei allesammeni am back efter noen timmar søvn. Laga middag och hæmta gutten i bhg
. Nå legger mannen gutten. Sitter meg och jenta på sofan å koser oss
Jeg må bare riste på hodet. Jeg kjøpte to pakker liksom. Herlighet.Jeg sto bak ei dame som kjøpte to kasser med melis.....
Ble vepsebol istedenfor idag!ja. Ikke krise å måtte vente til imorgen![]()
Jeg kjøpte 0Jeg må bare riste på hodet. Jeg kjøpte to pakker liksom. Herlighet.
Kjøpte én, jeg. Visste ikke at det var på tilbud engangJeg må bare riste på hodet. Jeg kjøpte to pakker liksom. Herlighet.
Jeg kjøpte 0![]()
Jeg trengte begge pakkene til helgen og.Kjøpte én, jeg. Visste ikke at det var på tilbud engang![]()
Ohh ja wg trengde detTipper det vr godt med noen timers søvnkos deg med jenta
![]()
Japp utan noen problem ikveld. Somna med en gangLa gutten din seg greit?
Det blir til jul detJeg trengte begge pakkene til helgen og.
Tar litt av. Tror jeg skal holde meg unna butikkene fram til det har normalisert seg litt. Hormonelle meg hadde nok ikke klart å la være å si noe.![]()
Fin vogn det
alle er velkommen men konfekten blir pakka ned såfort den blir kald XD (kan sikker spare en bit, men ikke si det til gubben);P
God kvell allt væl?? Vart på jobb idag?? send meg noet av Polly turmiks.God kveld alle sammen
Da har jeg inntatt sofaen med en pose Polly turmiks og jeg er klar for skravling i kveld
Alt bra?![]()
Åh, deilig! Når legger jenta de seg da?Japp utan noen problem ikveld. Somna med en gang![]()
Haha, jammen godt jeg har mann.Det blir til jul det![]()
Så koselig!God kveld alle sammen![]()
Da har jeg inntatt sofaen med en pose Polly turmiks og jeg er klar for skravling i kveld![]()
Alt bra?![]()
Eg legger henne på likt me gutten kl 19 men hon sov sisst nær kl var 15 . Så nå la eg henne precisÅh, deilig! Når legger jenta de seg da?
Alt vellGod kvell allt væl?? Vart på jobb idag?? send meg noet av Polly turmiks.
Lille sovedukka di!![]()