Skravletråd desember

Kjøkkenskapene og kjøleskapet mitt er stacket, så blir ikke noe tur på butikken med det første her heller :p

God kveld alle sammen :)
Da har jeg inntatt sofaen med en pose Polly turmiks og jeg er klar for skravling i kveld :p
Alt bra? :)

Egentlig trodde jeg at jeg ville ha den i rød, eller evt lilla, men endte på den fargen som var utstilt, det praktiske var jo da at siden vi ikke rakk bestille den i går, men kom tilbake i dag (jeg måtte rekke fysiotimen min) så traff vi butikkeieren i dag, og hun sa som så at vi selger jo vogner ut fra butikken hele tiden, så dere kan jo bare ta denne :) Så da har vi vogn nå, i stedet for ca 3 ukers leveringstid, og det er midt i jula, og altså 5 uker til termin.... vi var bittelitt sent ute, kan du si, men det ordnet seg så fint så :)

alle er velkommen men konfekten blir pakka ned såfort den blir kald XD (kan sikker spare en bit, men ikke si det til gubben);P

Hehe... det var det da. Vi får se om vi får laget noe snop her til jul, men jeg heller mot å vente til tidligst ettermiddagen 17.12 med å lage julesnop med sjokolade, rett og slett fordi da håper jeg å få avklart om guttungen kan spise "spor av nøtter", noe som gjør det en million ganger lettere...

God kveld alle sammen :)
Da har jeg inntatt sofaen med en pose Polly turmiks og jeg er klar for skravling i kveld :p
Alt bra? :)
Så koselig! :D sunn du er da. Jeg skal benke meg sjokolade og brus, tenkte jeg. :p
Her er alt bra ja! Fått bakt litt og greier. Du har gjort i dag?

Back
Topp