Næsj. Du tar feilTja, jeg syns den er nest best,Dahls er aller best![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næsj. Du tar feilTja, jeg syns den er nest best,Dahls er aller best![]()
Hva?? Seriøst??Jeg kommer fra rema 1000, rettere sagt en meget utplukket rema 1000..sto bak ei dame for å kjøpe pølse; hun tok alle 23 pakkene hun !!
![]()
Hva slags vogn ()?Redebyggingen er igang...
Vogn i hus
(og tripptrapp med babysete)
Nå skal jeg vaske madrassen til bagen, siden den er gammel, og vaske vinterposen. 40 grader ullvask står det, det er greit nok, men ingen sentrifuge i det hele tatt? Det må ta litt tid å drypptørke den.. vag varme i tørkeskapet kanskje.....
Jeg har startet nettjakt på en stellebadrass som er 85 cm lang, for det hadde ikke butikken, og er i det hele tatt vagt igang... det er vel på tide, baby om 5 uker, inkludert at vi skal feire jul.... så snart må jeg tømme kommoden for alt mulig som er i den og vaske babytøy og bleier også![]()
Kos deg med lille babyenHei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Nei men uff da.Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig
Håper vi husker å filme det daÅh, det blir nok kjempegøy for dere alle sammen i fremtiden! MÅ vises i bryllup eller konfirmasjon!![]()
Tenkte jeg også. .Herregud. Sånt syns jeg er direkte frekt! Går an å dele liksom.
Sjekka på nettsiden, gynekologen tilbyt ultralyd tidlig i svangerskapet står det, men 1500 kronerdu kan alltds ringe og høre om de har det nå? Jeg spurte legen og jordmor. De mente ingen hadde. :/
Ja, rett og slett.. ble satt ut.Hva?? Seriøst??
Vi kan være enig om å være uenig?Næsj. Du tar feil
Haha, ja, det håper jeg og!Håper vi husker å filme det da![]()
Her skal vi lære ungene å vente på tur og lære å dele på godene, liksom. Folk. Blir så matt!Tenkte jeg også. .
Å ja helt fantastiskDeilig med en pust i bakken![]()
Gratulerer med babyNei hva skal man si. Kommet jeg fra barsel i dag med snuppa så er rimelig lykkelig ja![]()
Enkelte tar jo helt avTenkte jeg også. .
Det skjønner jeg!Ja, rett og slett.. ble satt ut.
Vi kan være enig om å være uenig?![]()
Det kunne jo vært noehva med grytekluter?![]()
Det blir veldig godtDet høres ikke feil ut![]()
Du får sjekke selv daJoo. Jeg ER vanskelighihi